Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту
  • 19 квітня 2017

    Школа-природничо-математичний ліцей - активний учасник проекту «Школа енергії 2.0»


    Питання енергозбереження на сьогоднішній день є актуальним для кожного із нас. Глобальне потепління, зміна клімату та енергетична незалежність країни – пріоритетні завдання. З метою покращення енергоефективності та енергозбереження в школах, підняття рівня обізнаності школярів, а також передача їм технічних знань щодо процесу енергоспоживання і поширення набутого досвіду в місцевій громаді і в інших навчальних закладах Асоціацією «Енергоефективні міста України» за підтримки проекту "Створення енергетичних агентств в Україні", що впроваджується компанією «Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ» за дорученням Федерального міністерства довкілля, охорони природи, будівництва та безпеки ядерних реакторів Німеччини реалізується проект «Школа Енергії 2.0».


    В даному проекті беруть участь 15 шкіл з усієї України: Бердянська, Вінниці, Запоріжжя, Зміїва, Кам’янець-подільського, Коломиї, Конотопа, Краматорська, Львова, Рівного, смт Глибока, Херсону, Черкас. Вже другий рік поспіль Коломийський НВК№9 «Школа-природничо- математичний ліцей», єдиний навчальний заклад від Івано-Франківської області, є активним учасником даного проекту.


    Для того, щоб стати учасником проекту, враховувались наступні критерії: успішна робота на першому етапі проекту «Школа Енергії», наявність творчих і змістовних ідей для другої стадії, залучення менеджера з енергетичних питань у складі місцевої міської ради, можливість реалізації усіх запланованих заходів з енергетичного менеджменту у конкретній школі тощо.
    Проект триватиме з листопада 2016 по жовтень 2017 року. У рамках проекту 7-8 грудня у Львові для вчителів з відібраних шкіл досвідчені тренери та технічні фахівці провели спеціальний тренінг.


    Під час тренінгу учасники опанували базові знання з енергетичного менеджменту, ознайомились із завданнями та заходами проекту, налагодили співпрацю із енергоменеджерами своїх міст та технічними експертами проекту, які також були присутні на цьому заході. 15-16 лютого у Львові для вчителів з відібраних шкіл досвідчені тренери провели спеціальний тренінг, метою якого було навчити учасників проекту організовувати та проводити Шкільні дні енергії, використовуючи сучасні підходи у залученні широкої громадськості.
    Енергетична команда ліцеїстів 12М групи отримала методологію здійснення шкільного енергетичного менеджменту та доступ до програмного продукту і розпочала щоденний моніторинг показників енергоспоживання та внесення їх у програму. Також енергокоманда втілила ряд малобюджетних заходів, розроблених на попередньому етапі проекту, зокрема, встановила теплові екрани у класах, що за результатами моніторингу були найхолоднішими. Досвід та навички щодо енергомоніторингу та енергоменедменту, здобуті учасниками проекту в рамках технічного компоненту проекту, буде максимально поширено серед інших шкіл, органів місцевої влади, їхніх родин та друзів, а також серед широкого загалу.



Повернення до списку