Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту

Сайт працює у тестовому режимі Стара версія сайту

  • 15 травня 2017

    Електронна черга і комфортніші умови: у Коломиї відкрили нове приміщення ЦНАПу на Привокзальній

    Сучасне приміщення із необхідним устаткуванням і програмним забезпеченням, комфортними умовами як для відвідувачів, так і для працівників, отримала коломийська громада. Сьогодні, 15 травня, відбулося урочисте відкриття нового Центру надання адміністративних послуг на площі Привокзальній, 2а/1.
    Таким чином у Коломиї розвивається новий формат взаємодії коломиян із місцевим самоврядуванням. Земельні питання, реєстрація бізнесу та майнових прав, реєстрація місця проживання, отримання довідок та багато інших послуг отримуватимуть жителі міста в одному спеціально обладнаному приміщенні.


    Міський голова Ігор Слюзар зазначив, що внесок у відкриття нового ЦНАПу зробили всі: депутати обласної ради від Коломиї, які залучили з обласного бюджету 700 тисяч гривень для ремонту приміщення та придбання необхідної техніки, депутати міської ради, які на сесії підтримали ідею перенесення ЦНАПу із ратуші у зручніше приміщення і проголосували за виділення для цього фінансування.
    - Особливо дякую колективу ЦНАПу, - продовжив Ігор Слюзар. – Це справді була командна робота. Надіюся, що коломияни оцінять той сервіс, який відтепер буде до їхніх послуг. Думаю, це буде зручніше, ніж дотепер.
    Керівник апарату Івано-Франківської облдержадміністрації Роман Маланій висловив надію, що такі ж центри незабаром будуть створені і в інших містах області.

    У новому приміщенні, як це практикують у таких установах за кордоном, немає кабінетів і коридорів. У єдиному широкому залі розміщено робочі місця адміністраторів. Діє електронна черга, можна скористатися терміналами, щоб записатися до адміністратора. 15 адміністраторів приймають щодня від 8 год.30 хв. до 16 год., крім суботи та неділі. У середу – від 8 год. 30 хв. до 20 год.
    Начальник управління надання адміністративних послуг Микола Андрусяк розповів, що терміналом користуватися дуже просто, слід просто на екрані вибрати вид послуги, яка потрібна.
    - У два кліки людина отримує чек, який буде вказувати номер у черзі, - пояснив Микола Андрусяк. – Свою чергу можна далі відстежувати на великому табло у залі.


    Для дітей обладнано місце для ігор. Подбали також і про доступність послуг для людей з особливими потребами – є пандус і кнопка виклику працівника. Над комфортним отриманням
    Загалом через ЦНАП надають 178 адміністративних послуг виконавчих органів міської ради та органів державної виконавчої влади. Таким чином коломияни не мусять потерпати від додаткових труднощів у пошуках потрібного органу влади і добирання до нього.
    Із повним переліком послуг ЦНАПу можна ознайомитися за посиланням: http://kolrada.gov.ua/department/upravlinnya-nadannya-administrativnikh-poslug/news/1655/


Повернення до списку