Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту
  • 27 червня 2018

    Послуги юстиції можна отримати онлайн

    Послуги юстиції можна отримати онлайн

    Проект Міністерства юстиції «Он-лайн будинок юстиції» тепер доступний для кожного українця. Послуги Міністерства юстиції можна отримати , зайшовши на сайт сервісу: https://online.minjust.gov.ua/
    «Он-лайн будинок юстиції» - це можливість, не виходячи з власного дому :
    -повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
    -зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
    -зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
    -отримати дані про електронний цифровий підпис;
    -отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.
    - За для зручності користувачів на порталі сервісу розміщена інструкція з отримання кожної запропонованої послуги, а також є опція «залишити відгук».
    - Міністерство юстиції виходить в лідери серед державних органів, де запроваджуються електронні технології. «Он-лайн будинок юстиції» - платформа, яка дійсно ефективно працює та користується великою популярністю. Тому Мін’юст планує у подальшому ще більш розширити перелік електронних послуг.
    ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!
    ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ
    ПОПЕРЕДНЯ ПРАВОВА ЕКСПЕРТИЗА ДОКУМЕНТІВ,
    ЩО ПОДАЮТЬСЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗІ СТАТУСОМ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
    Відповідно до абзацу 2 пункту 5 Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 09.02.2016 №359/5 державна реєстрація громадських формувань, символіки громадських формувань у випадках, передбачених законами, проводиться Міністерством юстиції України та його територіальними органами в межах повноважень, визначених Законом.
    Державна реєстрація громадських формувань територіальними органами Міністерства юстиції України проводиться за місцезнаходженням громадського формування.
    Перелік документів, які подаються для державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи відповідно до статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV у редакції від 16.11.2017
    В свою чергу, Міністерством юстиції запроваджено повністю прозору автоматизовану систему, яка забезпечує отримання послуг без контакту з представниками влади.
    За допомогою цього сайту ви можете, зокрема, подати документи для проведення попередньої правової експертизи документів, що подаються для державної реєстрації громадської організації із статусом юридичної особи.
    Наразі подати заяву для проведення попередньої правової експертизи документів, що подаються для проведення державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи, дуже просто.
    Для цього необхідно зробити 3 прості кроки:
    - Перейти за посиланням online.minjust.gov.ua/dokumenty/go;
    - Заповнити заяву, форма якої передбачає прізвище, ім’я, по-батькові, контактний телефон, Email заявника, вказати регіон місцезнаходження організації (Івано-Франківська область);
    - Завантажити скановані копії документів, які мають подаватись для державної реєстрації.
    Після отримання заяви державні реєстратори Головного територіального управління юстиції розглянуть подані документи та інформують про результати такого розгляду на вказану Вами електронну адресу.
    Якщо документи відповідатимуть законодавству, можна одразу подавати їх для державної реєстрації у паперовому вигляді зручним для заявника способом. В іншому випадку документи можна подавати після усунення вказаних державним реєстратором невідповідностей.



Повернення до списку