Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту

1 Листопада 2019
Конкурс на заміщення вакантної посади

Коломийським міським головою згідно зі статтею 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” оголошено конкурс на заміщення вакантної посади:

-спеціаліста 1 категорії – інспектора відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу та згідно з Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад встановити кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

на посаду спеціаліста 1 категорії – інспектора відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради – вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра; за напрямком професійного спрямування будівництво та архітектура. Без вимог до стажу роботи, вільне володіння комп'ютером, володіння державною мовою на рівні ділового спілкування.

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції” та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у відділ кадрів документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку державного службовця з додатками; одну фотокартку розміром 4×6; копії документів про освіту; копію документа, що посвідчує особу, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних). Подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік здійснюється згідно із Законом України "Про запобігання корупції" шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

До документів можна подати додаткову інформацію стосовно освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.

Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів від дня опублікування оголошення.

Подати заяву та інші документи, а також одержати необхідні бланки і перелік питань на іспит можна за адресою: м.Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1, каб. №22, тел.5-04-58.

Документи приймаються до 02.12.2019р.

21 Серпня 2019
Початок формування конкурсної комісії

Оголошуємо про початок формування конкурсної комісії для проведення окремого конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги».

До складу конкурсної комісії входять у рівній кількості:

представники органу управління;

представники трудового колективу відповідного закладу, обрані на загальних зборах трудового колективу;

представники громадської ради органу управління або особи (за згодою), делеговані громадськими об’єднаннями з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об’єднань не менше як за два роки до дати прийняття рішення про проведення конкурсу) та погоджені громадською радою при органі управління, - по одній особі від кожного громадського об’єднання.

Членом конкурсної комісії не може бути особа, щодо якої є документально підтверджена інформація про:

наявність судимості за вчинення умисного злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;

накладення адміністративного стягнення за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення – протягом трьох років з дня набрання відповідним рішенням суду законної сили;

наявність конфлікту інтересів.

Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються до Коломийської міської ради протягом 15 днів з моменту оприлюднення оголошення.

Подати пропозиції можна за адресою: м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1, каб. №22, тел.50458.

20 Серпня 2019
Конкурси на заміщення вакантних посад

Коломийським міським головою згідно зі статтею 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:

-         головного спеціаліста відділу з питань благоустрою міста управління комунального господарства міської ради;

-         спеціаліста 1 категорії відділу з питань благоустрою міста управління комунального господарства міської ради;

-         начальника відділу – головного бухгалтера відділу обліку та фінансової звітності управління комунального господарства міської ради (на час відсутності основного працівника);

-         спеціаліста 1 категорії відділу перспективного розвитку та капітального будівництва міської ради.

 

Відповідно до Порядку проведення конкурсу та згідно з Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад встановити кваліфікаційні вимоги до кандидатів: 

на посаду головного спеціаліста відділу з питань благоустрою міста управління комунального господарства міської ради – вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр. Стаж служби в органах місцевого самоврядування або державної служби не менше 3 років, або стаж роботи в інших сферах не менше 5 років, вільне володіння комп’ютером, володіння державною мовою на рівні ділового спілкування.

 

на посаду спеціаліста 1 категоріївідділу з питань благоустрою міста управління комунального господарства міської ради – базова вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр. Без вимог до стажу роботи, вільне володіння комп’ютером, володіння державною мовою на рівні ділового спілкування. 

на посаду начальника відділу – головного бухгалтера відділу обліку та фінансової звітності управління комунального господарства міської ради – вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр у сфері економіки або бухгалтерського обліку. Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах в іншій сфері не менше 5 років, вільне володіння комп'ютером, володіння державною мовою на рівні ділового спілкування. 

на посаду спеціаліста 1 категорії відділу перспективного розвитку та капітального будівництва міської ради – вища освіта у галузі будівництва або економіки за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр. Без вимог до стажу роботи, вільне володіння комп'ютером, володіння державною мовою на рівні ділового спілкування.

 

         Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції” та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

         Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у відділ кадрів документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку державного службовця з додатками; одну фотокартку розміром 4×6; копії документів про освіту; копію документа, що посвідчує особу, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних). Подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік здійснюється згідно із Законом України "Про запобігання корупції" шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

До документів можна подати додаткову інформацію стосовно освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.

         Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів від дня опублікування оголошення.

Подати заяву та інші документи, а також одержати необхідні бланки і перелік питань на іспит можна за адресою: м.Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1, каб. №22, тел.5-04-58. 

Документи приймаються до 20.09.2019р.

 


14 Серпня 2019
Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад

Коломийським міським головою згідно зі статтею 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:

 -         головного спеціаліста відділу інформаційних технологій міської ради;

-         спеціаліста 1 категорії – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради. 

Відповідно до Порядку проведення конкурсу та згідно з Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад встановити кваліфікаційні вимоги до кандидатів: 

на посаду головногоспеціаліста відділу інформаційних технологійміської ради – вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр. Стаж служби в органах місцевого самоврядування або державної служби не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років, обов’язкове досконале знання персонального комп’ютера, технічного обслуговування комп’ютерної техніки, володіння державною мовою на рівні ділового спілкування;

 

на посадуспеціаліста 1 категорії – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради – базова вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр у сфері економіки або бухгалтерського обліку. Без вимог до стажу роботи, вільне володіння комп’ютером, володіння державною мовою на рівні ділового спілкування.

         Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції” та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

         Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у відділ кадрів документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку державного службовця з додатками; одну фотокартку розміром 4×6; копії документів про освіту; копію документа, що посвідчує особу, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних). Подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік здійснюється згідно із Законом України "Про запобігання корупції" шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

До документів можна подати додаткову інформацію стосовно освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.

         Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів від дня опублікування оголошення.

Подати заяву та інші документи, а також одержати необхідні бланки і перелік питань на іспит можна за адресою: м.Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1, каб. №22, тел.5-04-58.

 

Документи приймаються до 16.09.2019р.

12 Серпня 2019
Вакансія в управлінні комунального господарства міської ради

Коломийським міським головою згідно зі статтею 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” оголошено конкурс на заміщення вакантної посади:

  - начальника відділу економічного аналізу та планування управління комунального господарства міської ради

Вимоги до кандидатів:

на посаду начальника відділу економічного аналізу та планування управління комунального господарства міської ради – вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр. Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах в іншій сфері не менше 5 років, вільне володіння комп'ютером.

         Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції” та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

         Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у відділ кадрів міської ради документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку державного службовця з додатками;

- дві фотокартки розміром 4×6;

- копії документів про освіту;

- копію документа, що посвідчує особу,

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік здійснюється згідно із Законом України “Про запобігання корупції” шляхом заповнення відповідних форм на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

До документів можна подати додаткову інформацію стосовно освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.

Подати заяву та інші документи, а також одержати необхідні бланки і перелік питань на іспит можна за адресою: м.Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1, каб. №22, тел.5-04-58.

         Документи приймаються до 12.09.2019р.

 

 

 

 

 

 

 

 

24 Липня 2018
Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи
Коломийською міською радою 24 липня 2018 року оголошено конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Коломийської міської ради Івано-Франківської області ”.


Сторінки: