Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту

Сайт працює у тестовому режимі Стара версія сайту


  images (1)111.JPG Кожний громадянин має право звернутися до Коломийської міської ради
, як до органу місцевого самоврядування із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються її діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, наступним чином:    

- написати заяву та подати особисто або через уповноважену особу у відділ звернень (кабінет № 10 на першому поверсі міської ради), або надіслати її поштою за адресою: Коломийська міська рада, пр. Михайла Грушевського, 1, м. Коломия, 78203 (взірець заяви);  

- електронною поштою tower.ko_sz@i.ua або заповнивши форму на сайті

- за телефоном (03433)26858; 

- на "гарячу" телефонну лінію міської ради (згідно графіка) та з особистих питань щосуботи керівництвом міської ради (згідно графіка);    

- на особистому прийомі до керівництва міської ради згідно графіка;   

- Урядова «гаряча лінія» - 1545 (цілодобово), «гаряча лінія» для підприємців - 0 800 503 045 ( ДУ "Урядовий контактний центр")

Актуальні питання, з якими звертаються мешканці міста


Прийом громадян здійснюється у робочі дні з 8.00 до 17.15 (в п'ятницю до 16.00)

Обідня перерва з 12.00 до 13.00. Вихідні дні – субота та неділя.

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (03433)26858

Нове звернення

Тема звернення*:
Прізвище, ім’я, по батькові*:
Адреса (з індексом):
Контактний телефон:
Електронну адресу необхідний для реєстрації в системі обробки звернень та отримання повідомлень про зміну станів звернення/запиту.
E-Mail*:
Текст звернення*:
Прикріпити файл:

* - Поля, обов'язкові для заповнення


Законодавчі і нормативні документи, що стосуються розгляду звернень громадян

Закон України "Про звернення громадян"  
Указ Президента України про першочергові заходи щодо звернення до органів державної влади