Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту

Сайт працює у тестовому режимі Стара версія сайту

Нормативно-правові акти - це обгрунтований і в більшості випадків повністю відповідний законодавству інструмент для врегулювання правових відносин, однак передбачити всі можливі ситуації неможливо - у деяких випадках нормативно-правові акти можуть серйозно порушити права і свободи громадянина, які гарантовані йому Конституцією України.

Цю складну ситуацію посилює ще й те, що громадянин, який є реальною жертвою недалекоглядно складеного нормативно-правового акта, найчастіше не усвідомлює (частково або повністю) утиск своїх прав і за допомогою подібного прецеденту може відкрити шлях для подальшого порушення прав і свобод інших громадян в ході родинних судових процесів. Для того, щоб цього не сталося, необхідний професійний аналіз усіх обставин конфлікту і відповідного НПА, що може призвести тільки кваліфікований фахівець, що володіє достатнім досвідом у даній сфері. Інший ситуацією, в якій оспорювання НПА або рішень державних органів стає актуальним, є складний судовий процес , в ході якого деякі порушення з боку НПА не очевидні, однак їх виявлення здатне докорінно змінити хід всього розгляд. Для того, щоб зуміти розпізнати такі тонкощі судової справи, необхідний професійний юридичний погляд на судове розвиток конфлікту і його обставини, здатний "відокремити зерна від плевел" і виявити дійсно спірні моменти. Ці особливості, що можуть найсильнішим чином вплинути на результат конфлікту, в більшості випадків не вважаються першорядними, що може призвести згодом до неприємних сюрпризів, вирішити які буде складно навіть досвідченому і компетентному юристу. Таким чином, в черговий раз підтверджується необхідність участі в серйозних правових спорах перевіреного юриста - саме він здатний ідеально структурувати всю відповідну інформацію і пустити її в хід.

Відповідно до ч.1 ст.46 Конституції України кожному гарантується судовий захист його прав і свобод. Частиною 2 ст.46 Конституції України встановлено, що рішення і дії (бездіяльність) органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань і посадових осіб можуть бути оскаржені до суду. Можливість безперешкодно звертатися до суду за захистом своїх прав, порушених неправомірними діями державних органів, є одним з основних принципів правової держави. 

Відповідно до ст.12, 13 ГК України одним із способів захисту порушених цивільних прав юридичних і фізичних осіб є визнання судом недійсними не відповідають закону або іншим правовим актам і порушують цивільні права та охоронювані законом інтереси громадян або юридичних осіб ненормативних актів державних органів або органів місцевого самоврядування, а у випадках, передбачених законом, також і нормативних актів.

Дата зміни: 30.12.2016 09:44