Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту

Сайт працює у тестовому режимі Стара версія сайту

Інформація та операції для користувача інтерфейсу повинні бути зрозумілими.

3.1 Удобочитаемость

Зробіть весь текстовий контент легким для читання і зрозумілим

3.1.1 Мова сторінки

Основний (за замовчуванням) мова кожної веб-сторінки може бути визначений програмно.

Кодування документа, відповідність серверного заголовка Content-Type і елемента META в коді самої сторінки цьому кодуванні.

Всі сторінки
3.2 Передбачуваність

Веб-сторінки повинні відображатися і функціонувати передбачуваним чином.

3.2.1 У фокусі

Перенесення фокусу на другий компонент не викликає змін контексту.

Рішення задач користувача при роботі з сторінкою не повинно перериватися серйозними візуальними та текстовими змінами сторінок при переході з одного компонента на інший.

Всі сторінки
3.2.2 При введенні

Зміна налаштувань будь-якого компонента користувача інтерфейсу не викликає автоматично змін контексту, за винятком випадків, коли користувача повідомили про це до того, як він використовував цей компонент.

Всі сторінки
3.3 Допомога при введенні

Допомагайте користувачам уникати помилок при введенні інформації і виправляти їх.

3.3.1 Виявлення помилок

Якщо помилки введення виявляються автоматично, то помилковий елемент ідентифікується, і помилка описується користувачеві в текстовому вигляді.

Переважно використовувати нативні (вбудовані) можливості клієнтських технологій (типи полів та їх обов'язковість в HTML). При використанні альтернативних засобів максимально конкретизувати кожну помилку, уникаючи універсального і мало корисного тексту помилок. Бажано розміщувати повідомлення про помилку поряд з місцем виникнення.

форма пошуку , форма звернень , форма авторизації

3.3.2 Позначки або інструкції

Коли контент вимагає від користувача введення інформації, йому надаються позначки і інструкції.

Як правило, використовується поява додаткової інформації при необхідності (HELP). Можливо наявність спеціального розділу і т.п.

форма пошуку , форма звернень , форма авторизації

3.3.3 Попередження помилок (юридичних, фінансових, помилок введення даних)

Якщо на веб-сторінці фіксуються юридичні зобов'язання, проводяться фінансові транзакції, змінюються або стираються контрольовані користувачем дані в системах зберігання даних або відправляються результати тестування користувача, то існує, принаймні, одна з наступних можливостей.

На практиці все 3 вимоги потрібно намагатися виконувати в будь-яких елементах форм, які можливо перевірити, чи проконтролювати роботу з ними, щоб уникнути можливих помилок. Також бажано дати можливість повернутися до більш раннього варіанту.

1. Оборотність: відправлені дані можна повернути.
2. Перевірка: дані, введені користувачем, перевіряються на наявність помилок введення, і користувачу надається можливість виправити помилки.
3. Підтвердження: надано механізм для перевірки, підтвердження та виправлення інформації перед відправкою даних.

форма пошуку , форма звернень , форма авторизації

<Назад до списку принципів