search

Як подати звернення?

Кожний громадянин має право звернутися до Коломийської міської ради, як до органу місцевого самоврядування із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються її діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, наступним чином:    

  • написати заяву та подати особисто або через уповноважену особу у відділ звернень (кабінет №11 на першому поверсі міської ради), або надіслати її поштою за адресою: Коломийська міська рада, пр. Михайла Грушевського, 1, м. Коломия, 78203 (взірець заяви);  
  • електронною поштою tower.ko_sz@i.ua або заповнивши форму на сайті; 
  • за телефоном (03433) 2-68-58 (відділ звернень);
  • на цілодобову диспетчерську службу міської ради за номером 0 800 50 33 03;
  • на "гарячу" телефонну лінію міської ради щоденно, крім вихідних та святкових днів: з понеділка по четвер з 8:00 год, до 17:15 год., п'ятниця - з 8:год. до 16:00 год. за номером (03433) 2-68-58;
  • на телефон довіри міської ради щоденно, крім вихідних та святкових днів: з понеділка по четвер з 8:00 год, до 17:15 год., п'ятниця - з 8:год. до 16:00 год. за номером ;
  • на особистому прийомі до керівництва міської ради згідно графіка;   
  • Урядова «гаряча лінія» - 1545 (цілодобово), «гаряча лінія» для підприємців - 0 800 503 045 (ДУ "Урядовий контактний центр"). 

Актуальні питання, з якими звертаються мешканці міста

Звіти відділу


Законодавчі і нормативні документи, що стосуються розгляду звернень громадян:

  1. Закон України "Про звернення громадян"
  2. Розгляд звернень громадських організацій. Відповідно до частини 5 статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду розмістив рішення, у яких викладено правові висновки, обов’язкові для застосування у подальшій роботі, зокрема:        
    Постанова Верховного Суду від 31 жовтня 2019 року у справі №813/1960/18 містить обов’язкові для застосування висновки щодо поширення дії ЗУ «Про звернення громадян» на звернення громадських організацій та їх керівників (пункти 36 та 40 Постанови).

  3. Указ Президента України про першочергові заходи щодо звернення до органів державної влади
  4. ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"
  5. ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"


Прийом громадян здійснюється у робочі дні з 8.00 до 17.15 (в п'ятницю до 16.00)

Обідня перерва з 12.00 до 13.00. Вихідні дні – субота та неділя.

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (03433)26858, кабінет №11 на першому поверсі.

Дякуємо за звернення!