search

Як подати звернення?

Кожний громадянин має право звернутися до Коломийської міської ради, як до органу місцевого самоврядування із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються її діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, наступним чином:    

  • написати заяву та подати особисто або через уповноважену особу у сектор звернень (в приміщенні Центру надання адміністративних послуг, м.Коломия, пл.Привокзальна, 2а/1 (І поверх) або надіслати її поштою за адресою: Коломийська міська рада, пр. Михайла Грушевського, 1, м. Коломия, 78203 (взірець заяви);  
  • подати через скриньку біля вхідних дверей або з внутрішнього двору Коломийської міської ради на пр.Михайла Грушевського,1;
  • електронною поштою tower.ko_sz@ukr.net або на головній сторінці сайту https://kolrada.gov.ua/;
  • на цілодобову диспетчерську службу міської ради за номером 0 800 50 33 03;
  • на особистому прийомі до керівництва міської ради згідно графіка
  • Урядова «гаряча лінія» - 1545 (цілодобово), «гаряча лінія» для підприємців - 0 800 503 045 (ДУ "Урядовий контактний центр"). 

Актуальні питання, з якими звертаються мешканці міста

Звіти відділу

Законодавчі і нормативні документи, що стосуються розгляду звернень громадян:

  1. Закон України "Про звернення громадян"
  2. Розгляд звернень громадських організацій. Відповідно до частини 5 статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду розмістив рішення, у яких викладено правові висновки, обов’язкові для застосування у подальшій роботі, зокрема:        
    Постанова Верховного Суду від 31 жовтня 2019 року у справі №813/1960/18 містить обов’язкові для застосування висновки щодо поширення дії ЗУ «Про звернення громадян» на звернення громадських організацій та їх керівників (пункти 36 та 40 Постанови).
  3. Указ Президента України про першочергові заходи щодо звернення до органів державної влади
  4. ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"
  5. ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"
  6. Про затвердження положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань в міській раді.

 

Прийом громадян здійснюється у робочі дні: понеділок, вівторок, четвер з 8:30 до 16:00 , середа з 8:30 до 17:15, в п'ятницю 3 8:30 до 15.30

Обідня перерва з 12.00 до 13.00. Вихідні дні – субота та неділя.

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (03433) 45119, приміщення Центру надання адміністративних послуг м.Коломия, пл.Привокзальна, 2а/1 (І поверх).