Ціни на архівні послуги виносили на громадські слухання у Коломиї
13.03.2018 о 18:38
На розгляд громади на сьогоднішніх громадських слуханнях виносили перелік платних послуг, що виконуються архівним відділом міської ради, та цін на них.
- Упровадження електронного документообігу в міській раді дасть змогу перейти на новий рівень надання архівних послуг, – повідомив керуючий справами виконкому Тарас Кухтар. - Думаю, із наступного року ми спробуємо долучитися до такого нововведення в діловодстві, як електронний архів.
Порядок платних послуг архівного відділу міської ради був затверджений ще у 2008 році, і відтоді його не переглядали. Той порядок передбачав всього лише три платні послуги. Проте до постанови Кабміну, яка регулює це питання, вносили неодноразово зміни. Тож кількість платних послуг, які може надавати архів, значно збільшився. Відповідно виникла необхідність привести перелік послуг архівного відділу відповідно до чинних нормативних актів. Тому підготували на розгляд виконкому проект рішення, в якому передбачено понад 50 платних послуг. Про це розповіла начальник архівного відділу Оксана Андріяшко.
Проаналізовано, розроблено калькуляцію на кожну послугу. Антимонопольний комітет проект рішення погодив. Питання актуальне, адже у відділ часто звертаються за наданням таких послуг. Найцікавіші із запропонованих - складання історичних довідок на фонди установ, організацій та підприємств, також підприємці можуть скористатися послугою складання заголовків справ.
Присутні на громадських слуханнях підтримали пропозицію архівного відділу. Далі проект рішення розглядатимуть члени виконкому.
- Упровадження електронного документообігу в міській раді дасть змогу перейти на новий рівень надання архівних послуг, – повідомив керуючий справами виконкому Тарас Кухтар. - Думаю, із наступного року ми спробуємо долучитися до такого нововведення в діловодстві, як електронний архів.
Порядок платних послуг архівного відділу міської ради був затверджений ще у 2008 році, і відтоді його не переглядали. Той порядок передбачав всього лише три платні послуги. Проте до постанови Кабміну, яка регулює це питання, вносили неодноразово зміни. Тож кількість платних послуг, які може надавати архів, значно збільшився. Відповідно виникла необхідність привести перелік послуг архівного відділу відповідно до чинних нормативних актів. Тому підготували на розгляд виконкому проект рішення, в якому передбачено понад 50 платних послуг. Про це розповіла начальник архівного відділу Оксана Андріяшко.
Проаналізовано, розроблено калькуляцію на кожну послугу. Антимонопольний комітет проект рішення погодив. Питання актуальне, адже у відділ часто звертаються за наданням таких послуг. Найцікавіші із запропонованих - складання історичних довідок на фонди установ, організацій та підприємств, також підприємці можуть скористатися послугою складання заголовків справ.
Присутні на громадських слуханнях підтримали пропозицію архівного відділу. Далі проект рішення розглядатимуть члени виконкому.