До уваги підприємств, ОСББ, ЖБК!
Починаючи з 1 грудня 2022 року призначення та виплата житлових субсидій та пільг здійснюється органом Пенсійного фонду України.
Тому, всім підприємствам, ОСББ, ЖБК необхідно здійснити реєстрацію як надавача послуг та:
- визначити відповідальну особу за здійснення обміну з Пенсійним фондом України щодо громадян – отримувачів житлових субсидій. Головною вимогою до такого працівника є наявність діючого особистого КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- надіслати відомості про відповідальну особу, а саме: прізвище, імʼя, по батькові, ідентифікаційний код, відомості про діючий КЕП (назву акредитованого центру сертифікації) для вивантаження сертифікату КЕП, або надати такий сертифікат в додатку до листа, а також контактний номер телефону працівника.
Портал електронних послуг Пенсійного фонду України, на якому створено кабінет надавача послуг: portal.info@pfu.gov.ua