search

Ігор Слюзар відзвітував за 2019 рік

03.12.2019 о 13:15
Традиційні громадські слухання щодо річного звіту міського голови відбулися 8 листопада у МПК «Народний дім». Розпочали із відеоролику про найбільш значущі події 2019-го: капітальні ремонти доріг, благоустрій в мікрорайонах, виконання бюджету, капітальне будівництво, реалізація проектів громадського бюджету, капітальна заміна водопроводу, реконструкція очисних споруд, робота у селах Коломийської ОТГ.

 Більше – у відеоролику: https://youtu.be/F6plsazW4mg
 
У вступному слові міський голова Ігор Слюзар зупинився на питаннях, які досі залишаються злободенними для нашого міста: дороги та тротуари, вивезення сміття, пасажирські перевезення. Щодо соціально-економічного розвитку, місто рухається обраним ще у 2017 році шляхом в рамках Стратегії розвитку міста 2017-2020рр.

Питання доріг та благоустрою в мікрорайонах Ігор Слюзар вкотре пояснив: стан доріг досі залишається проблемним питанням з двох причин:

1. У місті з 2018 року триває реконструкція водопроводу. Наразі замінено 23 км водогону із запланованих 29,5 км. «Такий масштаб реконструкції водопроводу Коломия бачила хіба що за часів будівництва «Сільмашу». Звісна річ, це справа необхідна, хоч я розумію, що ремонтні роботи суттєво ускладнили пересування містом і для водіїв, і для пішоходів», - наголосив Ігор Слюзар. До листопада 2019 року вдалось закінчити роботи у середмісті. Шість доріг після цього було відремонтовано. Це той об’єм, який дозволяє сьогодні бюджет міста. Далі роботи з реконструкції водогону продовжуються на таких ділянках: Довбуша, Франка, Стуса, Орлика, бульв. Лесі Українки( від вул. Чорновола до вул. Шухевича), Навроцького- Терлецького, Виговського, Українська, Вітовського, Ланчинецька.

2. Зміни у державному керівництві Вул. Шевченка, яку ще влітку почала ремонтувати фірма ПБС сьогодні не завершена. Кабмін переглядав кошториси проектів, які фінансуються з Державного фонду соціально-економічного розвитку і досі кошти не розблоковані, хоча сам проект капремонту перевірку успішно пройшов.

«Кроки нового уряду цілком логічні, - зауважив Ігор Слюзар, - я б сам ініціював перевірку проектів, які реалізуються з держбюджету. Але як міський голова я вболіваю за успішне завершення ремонту вул. Шевченка і буду щоразу в Києві порушувати це питання»

 У цьому році заплановано ще один капітальний ремонт державним коштом – вул. Валова. Тендер виграла фірма ПБС. Про перебіг ремонту міська рада повідомлятиме на кожному з етапів.

Щодо вул. Шкрумеляка Ігор Слюзар був лаконічним: «Журналіст справедливо порушив цю проблему, єдина розбіжність у наших поглядах в тому, що він звинувачує міську раду в руйнуванні дороги, а я твердо переконаний, що на вул. Шкрумеляка останніх 20 років і не було дороги. Бо то не можна назвати дорогою». Зрештою, факт залишається фактом, проект капітального ремонту Шкрумеляка держава не прийняла, довелося відміняти тендер і вирішувати проблему власними силами: зняти верхній шар покриття і защебенити. Вулиця принаймні буде проїзною. Для капітального ремонту все одно б довелося виконати такі роботи. В наступному році знову будемо брати участь в конкурсі проектів до ДФРР (Державний фонд регіонального розвитку), бо для міського бюджету це надто затратно. Якщо не вийде – доведеться таки робити за кошти нашого бюджету розвитку.

 Голова зупинився також на роботі в мікрорайонах. Цьогоріч вдалося реалізувати ремонт прибудинкових територій та міжквартальних заїздів у житлових масивах Леонтовича, Лисенка, Палія, Шкрумеляка, Чайківського, Довженка, Заньковецької, Богуна, Січових стрільців.

 Згадав і про реалізацію проектів громадського бюджету на 2019 рік. Більшу частину робіт вдалось виконати в борг, а це свідчить про високий рівень довіри з боку приватних підприємців та підрядних організацій, які здійснюють роботи.

Одна з особливостей року, що добігає кінця, - створення міських квітників: «Сьогодні у Коломиї є 8 тис. м.кв квітників, - зауважив Ігор Слюзар. - Озелененням міста ми починаємо займатися професійно, якщо раніше все зводилось до косіння трави і то через раз й не всюди, то з 2019 року впроваджується ряд заходів для висаджування рослин, чистки чагарників та старих дерев, створення скверів та зелених зон відпочинку.

 Питання забудови скверу
До слова про зелені зони, затяжна суперечка між колишнім заступником та Ігорем Слюзаром мала продовження просто на звіті. Голові знову закинули звинувачення у спробі «забудувати сквер», на що Ігор Слюзар вкотре відповів однозначно: спекулювати на цій темі не дозволить, бо сквер ніхто не збирається віддавати під забудову. На аукціон виклали ділянку за адресою Театральна, 34, яка була в генплані Коломиї за Австрії, за радянських часів і є у актуальному генеральному плані міста як місце під будинок. Адже за задумом австрійських зодчих будинки зводилися впритул один до одного і глухих стін у середмісті не було. Логічно, що між будинками по Театральній,32 та Театральній, 36 постане новий будинок під номером 34. Сквер від цього не постраждає, лише зникнуть протяги. До того ж містобудівною документацією передбачено прохід крізь будинок, що постане на Театральній, 34.

До слова, капітальні видатки на ремонти та будівництво у місті здійснюються коштом бюджету розвитку. Дохід від продажу комунального майна – одна із найбільших дохідних частин бюджету розвитку.

Питання вивезення сміття
У 2020 році добігає кінця договір міськради з фірмою «АВЕ». Нарікань на роботи фірми АВЕ за ці 5 років було в рази більше, як похвали. В перші роки ще нічого, а далі – гірше й гірше. Колись «Житлоінфоцентр» обслуговував більшу частину багатоповерхівок. Але стара зношена техніка не відповідала вимогам тендеру з вивезення твердих побутових відходів (ТПВ). Перемогла фірма «АВЕ» і почалися проблеми: нарікали мешканці приватних секторів, багатоповерхівок і навіть туристи. Відтак міський голова раз у раз змушений був втручатися у роботу АВЕ. В наступному році буде оголошено новий тендер на вивезення ТПВ. Наразі про свої плани брати у ньому участь не заявив жоден учасник

Пасажирські перевезення
«Місто потребує комунального громадського транспорту», - переконаний Ігор Слюзар. Приватні підприємці-перевізники не виконують свої зобов’язання на належному рівні. Найбільше нарікань навіть не на стан автобусів, а на поведінку водіїв. Цю проблему можна вирішити тільки, коли буде створено комунальний автопарк громадського транспорту. Для цього, за попередніми підрахунками, Коломия має витрати щонайменше 20 млн. грн.

Повний текст звіту міського голови за 2019 рік можна знайти тут: http://kolrada.gov.ua/department/miskiy-golova/zvity/

А про головні досягнення року можна прочитати і в інформаційному бюлетені «РАТУША №4/66». Він є у вільному доступі на міському ринку та в холі коломийської ратуші.


IMG_2393.JPG


IMG_2405.JPG


IMG_2418.JPG


IMG_2428.JPG