Коломийський ЦНАП відкрив скриньку зворотнього зв’язку і підбив підсумки 2017 року
27.03.2018 о 16:13
Коломийський ЦНАП розпакував скриньки зворотнього зв’язку з опитуванням користувачів про якість надання адмінпослуг у місті. Достатньо було лише обрати серед відповідей «відмінно», «добре», «задовільно» чи «погано». Це один із способів зробити надання адміністративних послуг у Коломиї кращим. Із 1200 опитаних осіб, 1123 особи вважають роботу адміністраторів відмінною, 50 поставили відмітку «Добре», 13 – «Задовільно», 25 – «Погано».
Щодо негативних відгуків, то влітку найчастіше скаржились на відсутність кондиціонерів. Це вдалось виправити у максимально можливий короткий термін. Також вносили пропозиції щодо можливості самостійно роздрукувати бланки заяв. Наразі розробляється офіційний сайт центру надання адміністративних послуг, де неодмінно будуть розміщенні усі необхідні бланки та зразки заяв.
Часто відвідувачі залишали зауваження щодо відсутності столів, за якими можливо було б заповнити необхідні документи, оскільки зараз це доводиться робити стоячи. Наразі проводиться проектування можливих змін у розташуванні для встановлення декількох столів для відвідувачів.
Перший заступник міського голови Сергій Коцюр вважає якісно нове надання адміністративних послуг у Коломиї одним із основних напрямків своєї роботи. Усі нововведення підтримував і міський голова Ігор Слюзар, і депутати.
- Нам вдалося відкрити новий сучасний ЦНАП, - каже Сергій Коцюр. - Звісно є ще багато речей, які потрібно вдосконалити. Цього року плануємо відкрити новий офіс на першому поверсі для людей, яким важко підніматися сходами. А ще - запровадити нову послугу: прийом документів для біометричних паспортів. Впевнений, коломияни вже зачекались цього рішення, адже знаємо, що у паспортному столі прийом документів на біометричний паспорт досі супроводжується великими чергами. Наразі у штаті ЦНАПу 31 адміністратор. І хоча порівняно із 2013 роком кількість послуг зросла у три рази, як свідчать результати опитування, більшість вважає роботу адміністраторів відмінною.
І це ще не всі зміни у планах на 2018 рік. Завдяки участі у проекті міжнародної організації «ПРОМІС» відбудеться закупівля обладнання для СМС-інформування заявників. Відтак користувачі одразу матимуть звіт про результат виконання послуги. Осіб, які не користуються ні мобільним зв’язком, ні інтернетом повідомлятимуть стаціонарним телефоном.
Найближчим часом запрацює «Кабінет користувача», що дасть можливість якісніше та оперативніше отримувати послуги.
Також буде запущено серверне обладнання Центру, за допомогою якого Центр зможе набагато оперативніше обслуговувати користувачів.
Нагадаємо, Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) запрацював у Коломиї у 2013 році. 15 травня 2017 року Центр переїхав у нове приміщення за адресою: вулиця Привокзальна 2а/1. Воно просторе, тепле, обладнане для максимального комфорту відвідувачів. Є місця для паркування та пандус для людей з особливими потребами. Також є кнопка виклику адміністратора та приміщення для прийому громадян з особливими потребами. Для зручності у роботі використовуються електронна система керування чергою та відеофіксація надання адміністративних послуг.
Зараз ЦНАП надає 185 видів послуг, а це на 30 адміністративних послуг більше, ніж у 2016 році і у 3 рази більше, ніж у 2013-ому. Зокрема, з лютого 2017 року Центр почав надавати довідки про склад сім’ї, а з червня 2017 року – послуги у сфері соціального захисту населення, а це – 22 послуги. У цій сфері надано більше 20 000 послуг.
Працівники Центру надали більше 86 000 адміністративних послуг. До порівняння, у 2016 році було надано на 350 % менше. Найчастіше надавались послуги у сферах державної реєстрації нерухомості та бізнесу, соціального захисту населення та довідок про склад сім’ї.
Відділ інформаційної політики
Щодо негативних відгуків, то влітку найчастіше скаржились на відсутність кондиціонерів. Це вдалось виправити у максимально можливий короткий термін. Також вносили пропозиції щодо можливості самостійно роздрукувати бланки заяв. Наразі розробляється офіційний сайт центру надання адміністративних послуг, де неодмінно будуть розміщенні усі необхідні бланки та зразки заяв.
Часто відвідувачі залишали зауваження щодо відсутності столів, за якими можливо було б заповнити необхідні документи, оскільки зараз це доводиться робити стоячи. Наразі проводиться проектування можливих змін у розташуванні для встановлення декількох столів для відвідувачів.
Перший заступник міського голови Сергій Коцюр вважає якісно нове надання адміністративних послуг у Коломиї одним із основних напрямків своєї роботи. Усі нововведення підтримував і міський голова Ігор Слюзар, і депутати.
- Нам вдалося відкрити новий сучасний ЦНАП, - каже Сергій Коцюр. - Звісно є ще багато речей, які потрібно вдосконалити. Цього року плануємо відкрити новий офіс на першому поверсі для людей, яким важко підніматися сходами. А ще - запровадити нову послугу: прийом документів для біометричних паспортів. Впевнений, коломияни вже зачекались цього рішення, адже знаємо, що у паспортному столі прийом документів на біометричний паспорт досі супроводжується великими чергами. Наразі у штаті ЦНАПу 31 адміністратор. І хоча порівняно із 2013 роком кількість послуг зросла у три рази, як свідчать результати опитування, більшість вважає роботу адміністраторів відмінною.
І це ще не всі зміни у планах на 2018 рік. Завдяки участі у проекті міжнародної організації «ПРОМІС» відбудеться закупівля обладнання для СМС-інформування заявників. Відтак користувачі одразу матимуть звіт про результат виконання послуги. Осіб, які не користуються ні мобільним зв’язком, ні інтернетом повідомлятимуть стаціонарним телефоном.
Найближчим часом запрацює «Кабінет користувача», що дасть можливість якісніше та оперативніше отримувати послуги.
Також буде запущено серверне обладнання Центру, за допомогою якого Центр зможе набагато оперативніше обслуговувати користувачів.
Нагадаємо, Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) запрацював у Коломиї у 2013 році. 15 травня 2017 року Центр переїхав у нове приміщення за адресою: вулиця Привокзальна 2а/1. Воно просторе, тепле, обладнане для максимального комфорту відвідувачів. Є місця для паркування та пандус для людей з особливими потребами. Також є кнопка виклику адміністратора та приміщення для прийому громадян з особливими потребами. Для зручності у роботі використовуються електронна система керування чергою та відеофіксація надання адміністративних послуг.
Зараз ЦНАП надає 185 видів послуг, а це на 30 адміністративних послуг більше, ніж у 2016 році і у 3 рази більше, ніж у 2013-ому. Зокрема, з лютого 2017 року Центр почав надавати довідки про склад сім’ї, а з червня 2017 року – послуги у сфері соціального захисту населення, а це – 22 послуги. У цій сфері надано більше 20 000 послуг.
Працівники Центру надали більше 86 000 адміністративних послуг. До порівняння, у 2016 році було надано на 350 % менше. Найчастіше надавались послуги у сферах державної реєстрації нерухомості та бізнесу, соціального захисту населення та довідок про склад сім’ї.
Відділ інформаційної політики