Надання матеріальної допомоги особам, які брали участь у бойових діях на території інших держав
Розпорядженням голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 17 квітня 2019р. № 150 затверджено Порядок використання коштів обласного бюджету для надання матеріальної допомоги особам, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членам їх сімей.
Порядком визначає механізм використання коштів обласного бюджету на надання матеріальної допомоги:
1) членам сімей загиблих (померлих) осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав; особам з інвалідністю, які брали участь у бойових діях на території інших держав; учасникам бойових дій на території інших держав на лікування;
2) сім’ям осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав та які померли після демобілізації;
3)сім’ям загиблих у бойових діях на території інших держав на оздоровлення;
4) на поліпшення житлових умов сімей, члени яких загинули під час бойових дій на території інших держав; осіб з інвалідністю І та ІІ групи, інвалідність яких пов’язана з участю у бойових діях на території інших держав; інших осіб, які брали участь які брали участь у бойових діях на території інших держав, житло яких пошкоджене внаслідок стихії (пожежі, зсуву тощо), прямі збитки від якої, відповідно до акту місцевого самоврядування підрозділу ДСНС України, складають більше 100,0 тис. гривень.
Виплата допомоги згідно з даним Порядком здійснюється сім’ям, особам, які проживають на території Івано-Франківської області.
До членів сімей, яким цим Порядком передбачено надання матеріальної допомоги, належать: дружина (чоловік), які не одружилися вдруге, діти, батьки.
До п. 1 Порядку. Підставою для надання матеріальної допомоги на лікування членам сімей загиблих (померлих) осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав; особам з інвалідністю, які брали участь у бойових діях на території інших держав; учасникам бойових дій на території інших держав на лікування є письмова заява (довільної форми) до обласної державної адміністрації, або обласної ради, або департаменту соціальної політики обласної державної адміністрації. До заяви додаються такі документи:
- копія паспорта (іншого документа, що посвідчує особу громадянина України) заявника;
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, подають копію паспорта з відповідною відміткою;
- довідка з військ комісаріату про проходження військової служби на території інших держав;
- копія посвідчення учасника бойових дій, або посвідчення інваліда війни, або посвідчення члена сім’ї загиблого учасника бойових дій на території інших держав;
- медична довідка (виписка із стаціонару), інші документи, що свідчать про стан здоров’я, з рекомендаціями щодо необхідності лікування, яка повинна бути видана не раніше шести місяців до дати надходження заяви, у випадку важких та хронічних захворювань термін видачі медичної довідки (виписки із стаціонару), інших документів, що свідчать про стан здоров’я, з рекомендаціями щодо необхідності лікування, може перевищувати вказаний термін;
- банківські (поштові) реквізити одержувача допомоги.
Розмір матеріальної допомоги на лікування визначається створеною облдержадміністрацією комісією та не може становити більше десяти розмірів прожиткового мінімуму на особу, визначеного Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік, але не менше 10 відсотків прожиткового мінімуму на особу.
До п. 2 Порядку. Матеріальна допомога сім’ям осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав та які померли після демобілізації надається на підставі таких документів:
- письмової заяви (довільної форми) кожної повнолітньої особи, яка має право на отримання допомоги, або письмової згоди, у довільній формі, про виплату допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї до обласної державної адміністрації, або обласної ради, або департаменту соціальної політики обласної державної адміністрації (для повнолітніх членів сімей осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав та які померли після демобілізації;
- письмової заяви (довільної форми) іншого з батьків, опікунів чи піклувальників дітей про виплату матеріальної допомоги до обласної державної адміністрації, або обласної ради, або департаменту соціальної політики обласної державної адміністрації (для неповнолітніх членів сімей осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав та які померли після демобілізації;
- довідки про склад сім’ї, або іншого документа, що підтверджує родинний зв'язок або факт спільного проживання однією сім’єю;
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, подають копію паспорта з відповідною відміткою;
- копії свідоцтва про народження померлого (для виплати допомоги батькам);
- копії свідоцтва про народження дитини (для виплати допомоги дитині);
- копії документа, що підтверджує встановлення опіки чи піклування над дитиною померлого (для виплати допомоги дитині у випадку відсутності батька;
- копія свідоцтва про одруження (для виплати допомоги дружині/чоловікові померлого/померлої);
- копія свідоцтва про смерть особи, яка які брала участь у бойових діях на території інших держав та яка померла після демобілізації;
- копія посвідчення учасника бойових дій, або посвідчення інваліда війни особи, яка брала участь у бойових діях на території інших держав та яка померла після демобілізації;
- банківські (поштові) реквізити для перерахування допомоги.
Розмір даної матеріальної допомоги становить 5,0 тис. гривень на сім’ю (розподіляється рівними частинами серед членів сім’ї).
До п. 3 Порядку. Для отримання матеріальної допомоги на оздоровлення член сім’ї загиблого у бойових діях на території інших держав звертається до обласної державної адміністрації, або обласної ради, або департаменту соціальної політики обласної державної адміністрації із заявою, в якій зазначаються такі відомості:
- прізвище, ім’я та по батькові заявника;
- зареєстроване та фактичне місце проживання заявника;
- банківські (поштові) реквізити для перерахування допомоги.
До заяви додаються такі документи членів сім’ї:
- копія паспорта громадянина України;
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, подають копію паспорта з відповідною відміткою;
- копія посвідчення члена сім’ї загиблого учасника бойових дій на територій інших держав;
- документи, що підтверджують необхідність оздоровлення членів сім’ї загиблого у бойових діях на території інших держав.
Розмір матеріальної допомоги на оздоровлення не може становити більше 5 розмірів прожиткового мінімуму, визначеного Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік.
До п. 4 Порядку. Для отримання матеріальної допомоги на поліпшення житлових умов сім’ї, члени яких загинули під час бойових дій на території інших держав; осіб з інвалідністю І та ІІ групи, інвалідність яких пов’язана з участю у бойових діях на території інших держав; інших осіб, які брали участь які брали участь у бойових діях на території інших держав, житло яких пошкоджене внаслідок стихії (пожежі, зсуву тощо), прямі збитки від якої, відповідно до акту місцевого самоврядування підрозділу ДСНС України, складають більше 100,0 тис. гривень письмово звертаються до обласної державної адміністрації, або обласної ради, або департаменту соціальної політики обласної державної адміністрації із заявою, в якій зазначаються такі відомості:
- прізвище, ім’я та по батькові заявника;
- категорія осіб, до яких належить отримувач матеріальної допомоги на поліпшення житлових умов ( з числа сімей, члени яких загинули під час бойових дій на території інших держав; осіб з інвалідністю І та ІІ групи, інвалідність яких пов’язана з участю у бойових діях на території інших держав; інших осіб, які брали участь які брали участь у бойових діях на території інших держав, житло яких пошкоджене внаслідок стихії (пожежі, зсуву тощо), прямі збитки від якої, відповідно до акту місцевого самоврядування підрозділу ДСНС України, складають більше 100,0 тис. гривень);
- зареєстроване та фактичне місце проживання заявника;
- напрям використання коштів для поліпшення житлових умов (реконструкція, ремонт);
- обсяг коштів, необхідних для поліпшення житлових умов згідно з кошторисними розрахунками об’єму та вартості необхідних робіт та/або розрахунками вартості придбання товарно-матеріальних цінностей для поліпшення житлових умов.
До заяви додаються наступні документи:
- письмова згода, у довільній формі, про виплату матеріальної допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї (для сімей, члени яких загинули під час бойових дій на території інших держав);
- копія паспорта;
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, подають копію паспорта з відповідною відміткою;
- довідка про склад сім’ї;
- акт обстеження матеріально-побутових умов;
- акт технічного стану житла;
- кошторисні розрахунки об’єму та вартості необхідних робіт та/або розрахунками вартості придбання товарно-матеріальних цінностей для поліпшення житлових умов;
- довідка з військкомісаріату про проходження військової служби на території інших держав;
- копія посвідчення учасника бойових дій (для осіб, які брали участь в бойових діях на території інших держав, житло яких пошкоджене внаслідок стихії (пожежі, зсуву тощо), прямі збитки від якої, відповідно до акту місцевого самоврядування підрозділу ДСНС України, складають більше 100,0 тис. гривень);
- копія посвідчення члена сім’ї загиблого учасника бойових дій на території інших держав ( для сімей, члени яких загинули під час бойових дій на території інших держав);
- копія виписки МСЕК про встановлення групи інвалідності, яка пов’язана з участю у бойових діях на території інших держав, та /або посвідчення інваліда війни (для осіб з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з участю у бойових діях на території інших держав);
- акт місцевого структурного підрозділу ДСНС України про вартість збитків, завданих внаслідок стихії (пожежі, повені, зсуву тощо) (для осіб, які брали участь в бойових діях на території інших держав, житло яких пошкоджене внаслідок стихії (пожежі, зсуву тощо), прямі збитки від якої, відповідно до акту місцевого самоврядування підрозділу ДСНС України, складають більше 100,0 тис. гривень);
- інформація про особистий рахунок в установі банку, на який будуть перераховуватись бюджетні кошти.
У разі невідповідності поданих документів вимогам Порядку, матеріали повертаються особі, що зверталась, для опрацювання із зазначенням причини повернення.
За більш детальною інформацією необхідно звернутися до департаменту соціальної політики Коломийської міської ради: вул. В.Чорновола,55 м. Коломия, каб.№10.