Обґрунтування закупівлі послуг із заправки та відновлення картриджів на 2025 рік
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Коломийська міська рада, пр. Грушевського, 1, м. Коломия, Івано-Франківська обл., 78203, код за ЄДРПОУ — 04054334; категорія замовника — орган місцевого самоврядування.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Заправка та відновлення картриджів, код – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-14-005784-a
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Перелік моделей картриджів: визначено найменування моделей картриджів, які потребують заправки та/або відновлення, а також орієнтовну кількість таких послуг. Ця кількість може коригуватися залежно від реальних потреб, але загальна сума договору не перевищуватиме очікуваної вартості.
Технічні вимоги до послуг заправки/відновлення картриджів:
• Перевірка працездатності картриджа.
• Очищення та утилізація залишків тонера.
• Заміну зношених деталей у межах послуги заправки або повну регенерацію у випадку відновлення.
• Тестовий друк для підтвердження якості послуг.
• Забезпечення чіткого та рівномірного друку без дефектів.
Вимоги до Виконавця:
• Наявність необхідного обладнання та інструментів.
• Використання нових сумісних витратних матеріалів.
• Забезпечення безпечної утилізації відходів (тонера, фотобарабанів тощо).
• Сервісна підтримка та гарантійні зобов'язання на виконані роботи.
Логістика:
• Забезпечення доставки картриджів від Замовника до сервісного центру та зворотньо.
• Повернення заправлених/відновлених картриджів не пізніше другого робочого дня.
Гарантійні зобов’язання:
• Гарантійний термін – не менше 6 місяців.
• Виконавець зобов’язується усувати дефекти, виявлені в процесі експлуатації, за власний рахунок.
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено на підставі кошторису на 2025 рік відповідно до рішення міської ради від 05.12.2024 № 4012-58/2024-58 «Про бюджет Коломийської міської територіальної громади на 2025 рік (09530000000)».
Паспорти бюджетних програм розміщені на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://dani.kolrada.gov.ua/dataset
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 201 000,00 грн з ПДВ.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість формувалася на підставі отримання комерційних (цінових) пропозицій від надавачів послуг за предметом закупівлі: Заправка та відновлення картриджів, код – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, відповідно до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зазначених у пункті 3.