search

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі)

17.02.2021 о 17:13

 

CPV за ДК 021:2015 «44510000-8» Знаряддя (Свердло спіральне, киянка (молоток) для роботи з деревом, Штангенциркуль металевий 0,1 мм,Штангенциркуль металевий 0,5мм., Різці (стамески) для різьби по дереву, Струбцина, Пила для електролобзика, Набір свердел-фрез для дерева, Набір полотен для сабельної пили, Стамески для електрошабера (13мм), Стамески для електрошабера (14мм), Стамески для електрошабера (15мм), Набір біт, Рубанок ручний, Викрутки набір, Рулетка, Клейовий пістолет, Стрижні для склеювання пістолета Набір перових свердел по дереву з шестигранним хвостовиком) Єдиного закупівельного словника

 (джерело фінансування: власні кошти - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги ««Навчання з моїм сусідом – поліпшення якості освіти за допомогою транскордонного співробітництва»

реєстраційний номер проєкту  2SOFT/1.1/45

Фінансування відбувається з урахуванням Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради від 11.03.2014, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Регламенту Комісії (ЄС) №897/2014 від 18.08.2014, що встановлює правила реалізації програм транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Спільної Операційної Програми Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020, затвердженої Європейською комісією за рішенням від 17.12.2015 №9143; Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (Закон України від 03.09.2008 № 360-VI);Регламент (ЄС, Євроатом) 2018/1046 Європейського Парламенту та Ради від 18 липня 2018 року про фінансові правила , що застосовуються до загального бюджету Союзу, про внесення змін до Регламентів (ЄС) N 1296/2013, (ЄС) N1301/2013, (ЄС) N1303/2013, (ЄС) N 1304/2013, (ЄС) N 1309/2013, (ЄС) N 1316/2013, (ЄС) N 223/2014, 283/2014, та Рішення  №541/2014 / ЄС та про скасування Регламенту (ЄС, ЄВРОАТОМ) №966/2012, включаючи всі наступні зміни та доповнення,   Угоди про фінансування між Європейською комісією та Урядом України щодо спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС.

УВАГА: Закупівля товарів за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.

 

1.Найменування замовника: Коломийська міська рада.

1.1. Місцезнаходження  замовника: проспект Грушевського,1, м.Коломия, індекс 78200.

1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: код ЄДРПОУ 04054334.

1.3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування.

2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): CPV за ДК 021:2015 «44510000-8» Знаряддя (Свердло спіральне, киянка (молоток) для роботи з деревом, Штангенциркуль металевий 0,1 мм,Штангенциркуль металевий 0,5мм., Різці (стамески) для різьби по дереву, Струбцина, Пила для електролобзика, Набір свердел-фрез для дерева, Набір полотен для сабельної пили, Стамески для електрошабера (13мм), Стамески для електрошабера (14мм), Стамески для електрошабера (15мм), Набір біт, Рубанок ручний, Викрутки набір, Рулетка, Клейовий пістолет, Стрижні для склеювання пістолета Набір перових свердел по дереву з шестигранним хвостовиком) Єдиного закупівельного словника.

3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2.

4.Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

Поставка CPV за ДК 021:2015 «44510000-8» Знаряддя (Свердло спіральне, киянка (молоток) для роботи з деревом, Штангенциркуль металевий 0,1 мм,Штангенциркуль металевий 0,5мм., Різці (стамески) для різьби по дереву, Струбцина, Пила для електролобзика, Набір свердел-фрез для дерева, Набір полотен для сабельної пили, Стамески для електрошабера (13мм), Стамески для електрошабера (14мм), Стамески для електрошабера (15мм), Набір біт, Рубанок ручний, Викрутки набір, Рулетка, Клейовий пістолет, Стрижні для склеювання пістолета Набір перових свердел по дереву з шестигранним хвостовиком) Єдиного закупівельного словника в кількості зазначеній в технічному завданні за адресою інд. 78203 проспект Грушевського,1, м. Коломия, Івано-Франківської обл.

5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 10.04.2021 року.

6.Умови оплати:

Подія    

Опис

Тип оплати

Період,

(днів)             

Тип днів

Розмір

оплати,

(%)

Поставка товару– оплата здійснюється після того, як постачальник поставить товар, підтвердженням є видаткова накладна

 

ПісляплатаРозрахунок за товар здійснюється згідно накладної ,шляхом перерахунку коштів на банківський рахунок

30

Календар

ні дні

100

 

7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 68235,00 грн. без ПДВ.

8.Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): 26.02.2021 року, 17:00 год.

9.Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж шість робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 03.03.2021 року 17:00 год.

10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.

11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 350 грн.

 

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі  (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі)

 

ДК 021:2015 – 42640000-4 Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів (Фугувально-рейсмусовий станок, Токарний верстат, Верстат свердлильний).

 (джерело фінансування: власні кошти - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги ««Навчання з моїм сусідом – поліпшення якості освіти за допомогою транскордонного співробітництва»

реєстраційний номер проєкту  2SOFT/1.1/45

Фінансування відбувається з урахуванням Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради від 11.03.2014, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Регламенту Комісії (ЄС) №897/2014 від 18.08.2014, що встановлює правила реалізації програм транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Спільної Операційної Програми Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020, затвердженої Європейською комісією за рішенням від 17.12.2015 №9143; Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (Закон України від 03.09.2008 № 360-VI);Регламент (ЄС, Євроатом) 2018/1046 Європейського Парламенту та Ради від 18 липня 2018 року про фінансові правила , що застосовуються до загального бюджету Союзу, про внесення змін до Регламентів (ЄС) N 1296/2013, (ЄС) N1301/2013, (ЄС) N1303/2013, (ЄС) N 1304/2013, (ЄС) N 1309/2013, (ЄС) N 1316/2013, (ЄС) N 223/2014, 283/2014, та Рішення  №541/2014 / ЄС та про скасування Регламенту (ЄС, ЄВРОАТОМ) №966/2012, включаючи всі наступні зміни та доповнення,   Угоди про фінансування між Європейською комісією та Урядом України щодо спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС.

УВАГА: Закупівля товарів за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.

 

1.Найменування замовника: Коломийська міська рада.

1.1. Місцезнаходження  замовника: проспект Грушевського,1, м.Коломия, індекс 78200.

1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: код ЄДРПОУ 04054334.

1.3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування.

2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – 42640000-4 Верстати для обробки твердих матеріалів, окрім металів (Фугувально-рейсмусовий станок, Токарний верстат, Верстат свердлильний). .

3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2.

 

4.Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

Поставка Фугувально-рейсмусовий станок, Токарний верстат, Верстат свердлильний в кількості зазначеній в технічному завданні за адресою інд. 78203 проспект Грушевського,1, м. Коломия, Івано-Франківської обл.

5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 10.05.2021 року.

6.Умови оплати:

Подія    

Опис

Тип оплати

Період,

(днів)             

Тип днів

Розмір

оплати,

(%)

Поставка товару– оплата здійснюється після того, як постачальник поставить товар, підтвердженням є видаткова накладна

 

ПісляплатаРозрахунок за товар здійснюється згідно накладної ,шляхом перерахунку коштів на банківський рахунок

30

Календар

ні дні

100

 

7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 153000 грн. без ПДВ.

8.Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): 08.04.2021 року, 17:00 год.

9.Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж шість робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 14.04.2021 року 17:00 год.

10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.

11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 765 грн.

 

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі  (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі)

 

ДК 021:2015 – «42650000-7» – Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Дриль ударний, Шуруповерт мережевий, Акумуляторний шуруповерт, Шліфувальна машина вібраційна, Електрорубанок, Електрошабер, Електрошліфувальна машина стрічкова, Ножівка електрична)

(джерело фінансування: власні кошти - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги ««Навчання з моїм сусідом – поліпшення якості освіти за допомогою транскордонного співробітництва»

реєстраційний номер проєкту  2SOFT/1.1/45

Фінансування відбувається з урахуванням Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради від 11.03.2014, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Регламенту Комісії (ЄС) №897/2014 від 18.08.2014, що встановлює правила реалізації програм транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Спільної Операційної Програми Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020, затвердженої Європейською комісією за рішенням від 17.12.2015 №9143; Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (Закон України від 03.09.2008 № 360-VI);Регламент (ЄС, Євроатом) 2018/1046 Європейського Парламенту та Ради від 18 липня 2018 року про фінансові правила , що застосовуються до загального бюджету Союзу, про внесення змін до Регламентів (ЄС) N 1296/2013, (ЄС) N1301/2013, (ЄС) N1303/2013, (ЄС) N 1304/2013, (ЄС) N 1309/2013, (ЄС) N 1316/2013, (ЄС) N 223/2014, 283/2014, та Рішення  №541/2014 / ЄС та про скасування Регламенту (ЄС, ЄВРОАТОМ) №966/2012, включаючи всі наступні зміни та доповнення,   Угоди про фінансування між Європейською комісією та Урядом України щодо спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС.

УВАГА: Закупівля товарів за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.

 

1.Найменування замовника: Коломийська міська рада.

1.1. Місцезнаходження  замовника: проспект Грушевського,1, м.Коломия, індекс 78200.

1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: код ЄДРПОУ 04054334.

1.3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування.

2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – «42650000-7» – Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Дриль ударний, Шуруповерт мережевий, Акумуляторний шуруповерт, Шліфувальна машина вібраційна, Електрорубанок, Електрошабер, Електрошліфувальна машина стрічкова, Ножівка електрична) .

3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2.

4.Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

Поставка Дриль ударний, Шуруповерт мережевий, Акумуляторний шуруповерт, Шліфувальна машина вібраційна, Електрорубанок, Електрошабер, Електрошліфувальна машина стрічкова, Ножівка електрична в кількості зазначеній в технічному завданні за адресою Інд. 78203 проспект Грушевського,1, м. Коломия, Івано-Франківської обл.

5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.04.2021 року.

6.Умови оплати:

 

Подія    

Опис

Тип оплати

Період,

(днів)             

Тип днів

Розмір

оплати,

(%)

Поставка товару– оплата здійснюється після того, як постачальник поставить товар, підтвердженням є видаткова накладна

 

ПісляплатаРозрахунок за товар здійснюється згідно накладної ,шляхом перерахунку коштів на банківський рахунок

30

Календар

ні дні

100

 

7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 72424,00 грн. без ПДВ.

8.Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): 24.02.2021 року, 17:00 год.

9.Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж шість робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 01.03.2021 року 17:00 год.

10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.

11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 365 грн.

 

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі  (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі)

CPV за ДК 021:2015 «55110000-4» Послуги з розміщення у готелях (Послуги з розміщення у готелі) Єдиний закупівельний словник

(джерело фінансування: власні кошти - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги ««Навчання з моїм сусідом – поліпшення якості освіти за допомогою транскордонного співробітництва»

реєстраційний номер проєкту  2SOFT/1.1/45

Фінансування відбувається з урахуванням Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради від 11.03.2014, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Регламенту Комісії (ЄС) №897/2014 від 18.08.2014, що встановлює правила реалізації програм транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Спільної Операційної Програми Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020, затвердженої Європейською комісією за рішенням від 17.12.2015 №9143; Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (Закон України від 03.09.2008 № 360-VI);Регламент (ЄС, Євроатом) 2018/1046 Європейського Парламенту та Ради від 18 липня 2018 року про фінансові правила , що застосовуються до загального бюджету Союзу, про внесення змін до Регламентів (ЄС) N 1296/2013, (ЄС) N1301/2013, (ЄС) N1303/2013, (ЄС) N 1304/2013, (ЄС) N 1309/2013, (ЄС) N 1316/2013, (ЄС) N 223/2014, 283/2014, та Рішення  №541/2014 / ЄС та про скасування Регламенту (ЄС, ЄВРОАТОМ) №966/2012, включаючи всі наступні зміни та доповнення,   Угоди про фінансування між Європейською комісією та Урядом України щодо спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС.

УВАГА: Закупівля товарів за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.

 

1.Найменування замовника: Коломийська міська рада.

1.1. Місцезнаходження  замовника: проспект Грушевського,1, м.Коломия, індекс 78200.

1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: код ЄДРПОУ 04054334.

1.3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування.

2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): CPV за ДК 021:2015 «55110000-4» Послуги з розміщення у готелях (Послуги з розміщення у готелі) Єдиний закупівельний словник

Номер плану:  UA-P-2021-04-05-002686-c

3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2.

4.Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

Надання послуг  CPV за ДК 021:2015 «55110000-4» Послуги з розміщення у готелях (Послуги з розміщення у готелі) Єдиний закупівельний словник в кількості зазначеній в технічному завданні за адресою готелю учасника-переможця, який  знаходиться віддаленістю від залізничного вокзалу міста Коломиї Івано-Франківської області не більше 2,0 км.

5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.08.2021 року.

6.Умови оплати:

Подія    

Опис

Тип оплати

Період,

(днів)             

Тип днів

Розмір

оплати,

(%)

Надання послуг  – оплата здійснюється після того, як виконавець надасть послуги;

 


 

Розрахунки проводяться після підписання Сторонами акту здачі-прийняття наданих послуг.

Післяоплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата вартості наданих послуг здійснюється опісля їх надання в повному обсязі

30

календарних

100

 

7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 59000 грн. без ПДВ.

8.Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): 12.04.2021 року, 17:00 год.

9.Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж шість робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 16.04.2021 року 17:00 год.

10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.

11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 300 грн.

 

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі  (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі)

CPV за ДК 021:2015 «55310000-6» Послуги з ресторанного обслуговування (Послуги з ресторанного обслуговування для організації харчування делегації)

Єдиний закупівельний словник

(джерело фінансування: власні кошти - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги ««Навчання з моїм сусідом – поліпшення якості освіти за допомогою транскордонного співробітництва»

реєстраційний номер проєкту  2SOFT/1.1/45

Фінансування відбувається з урахуванням Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради від 11.03.2014, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Регламенту Комісії (ЄС) №897/2014 від 18.08.2014, що встановлює правила реалізації програм транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Спільної Операційної Програми Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020, затвердженої Європейською комісією за рішенням від 17.12.2015 №9143; Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (Закон України від 03.09.2008 № 360-VI);Регламент (ЄС, Євроатом) 2018/1046 Європейського Парламенту та Ради від 18 липня 2018 року про фінансові правила , що застосовуються до загального бюджету Союзу, про внесення змін до Регламентів (ЄС) N 1296/2013, (ЄС) N1301/2013, (ЄС) N1303/2013, (ЄС) N 1304/2013, (ЄС) N 1309/2013, (ЄС) N 1316/2013, (ЄС) N 223/2014, 283/2014, та Рішення  №541/2014 / ЄС та про скасування Регламенту (ЄС, ЄВРОАТОМ) №966/2012, включаючи всі наступні зміни та доповнення,   Угоди про фінансування між Європейською комісією та Урядом України щодо спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС.

УВАГА: Закупівля товарів за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.

1.Найменування замовника: Коломийська міська рада.

1.1. Місцезнаходження  замовника: проспект Грушевського,1, м.Коломия, індекс 78200.

1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: код ЄДРПОУ 04054334.

1.3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування.

2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): CPV за ДК 021:2015 «55310000-6» Послуги з ресторанного обслуговування (Послуги з ресторанного обслуговування для організації харчування делегації) Єдиний закупівельний словник

Номер плану:  UA-P-2021-04-12-003031-c

3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2.

4.Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

Надання послуг  CPV за ДК 021:2015 «55310000-6» Послуги з ресторанного обслуговування (Послуги з ресторанного обслуговування для організації харчування делегації) в кількості зазначеній в технічному завданні

5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.08.2021 року.

6.Умови оплати:

Подія    

Опис

Тип оплати

Період,

(днів)             

Тип днів

Розмір

оплати,

(%)

Надання послуг  – оплата здійснюється після того, як виконавець надасть послуги;

 


 

Розрахунки проводяться після підписання Сторонами акту здачі-прийняття наданих послуг.

Післяоплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата вартості наданих послуг здійснюється опісля їх надання в повному обсязі

30

календарних

100

 

7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 51000 грн. без ПДВ.

8.Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): 19.04.2021 року, 17:00 год.

9.Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж шість робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 23.04.2021 року 17:00 год.

10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.

11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 255 грн.

 

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі  (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі)

 

CPV за ДК 021:2015 – «30190000-7» - Офісне устаткування та приладдя різне (Лінійка металева 1000мм., лінійка металева 150мм., лінійка металева 500мм.) Єдиного закупівельного словника Єдиного закупівельного словника

 (джерело фінансування: власні кошти - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги ««Навчання з моїм сусідом – поліпшення якості освіти за допомогою транскордонного співробітництва»

реєстраційний номер проєкту  2SOFT/1.1/45

Фінансування відбувається з урахуванням Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради від 11.03.2014, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Регламенту Комісії (ЄС) №897/2014 від 18.08.2014, що встановлює правила реалізації програм транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Спільної Операційної Програми Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020, затвердженої Європейською комісією за рішенням від 17.12.2015 №9143; Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (Закон України від 03.09.2008 № 360-VI);Регламент (ЄС, Євроатом) 2018/1046 Європейського Парламенту та Ради від 18 липня 2018 року про фінансові правила , що застосовуються до загального бюджету Союзу, про внесення змін до Регламентів (ЄС) N 1296/2013, (ЄС) N1301/2013, (ЄС) N1303/2013, (ЄС) N 1304/2013, (ЄС) N 1309/2013, (ЄС) N 1316/2013, (ЄС) N 223/2014, 283/2014, та Рішення  №541/2014 / ЄС та про скасування Регламенту (ЄС, ЄВРОАТОМ) №966/2012, включаючи всі наступні зміни та доповнення,   Угоди про фінансування між Європейською комісією та Урядом України щодо спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС.

УВАГА: Закупівля товарів за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.

 

1.Найменування замовника: Коломийська міська рада.

1.1. Місцезнаходження  замовника: проспект Грушевського,1, м.Коломия, індекс 78200.

1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: код ЄДРПОУ 04054334.

1.3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування.

2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): CPV за ДК 021:2015 – «30190000-7» - Офісне устаткування та приладдя різне (Лінійка металева 1000мм.,лінійка металева 150мм., лінійка металева 500мм.) Єдиного закупівельного словника Єдиного закупівельного словника.

3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2.

4.Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

CPV за ДК 021:2015 – «30190000-7» - Офісне устаткування та приладдя різне (Лінійка металева 1000мм.,лінійка металева 150мм., лінійка металева 500мм.) Єдиного закупівельного словника в кількості зазначеній в технічному завданні за адресою інд. 78203 проспект Грушевського,1, м. Коломия, Івано-Франківської обл.

5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.04.2021 року.

6.Умови оплати:

Подія    

Опис

Тип оплати

Період,

(днів)             

Тип днів

Розмір

оплати,

(%)

Поставка товару– оплата здійснюється після того, як постачальник поставить товар, підтвердженням є видаткова накладна

 

ПісляплатаРозрахунок за товар здійснюється згідно накладної ,шляхом перерахунку коштів на банківський рахунок

30

Календар

ні дні

100

 

7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 6660,00 грн. без ПДВ.

8.Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): 12.03.2021 року, 17:00 год.

9.Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж шість робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 17.03.2021 року 17:00 год.

10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.

11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 35 грн.