search

Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади Провідного спеціаліста відділу перспективного розвитку та капітального будівництва міської ради

18.05.2021 о 10:34

Вимоги до кандидатів:

провідного спеціаліста відділу перспективного розвитку та капітального будівництва міської ради – вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра, за напрямком професійного спрямування будівництво або економіка. Без вимог до стажу роботи, вільне володіння комп’ютером, вільне володіння державною мовою.

Основні функціональні обов’язки на посаді провідного спеціаліста відділу перспективного розвитку та капітального будівництва Коломийської міської ради:

  • проводить підготовку дефектних актів по об'єктах капітальних ремонтів;
  • бере участь у формуванні титульних списків на об'єкти, що підлягають реконструкції або капітальному ремонту;
  • бере участь в підготовці і оформленні договорів на виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи на об'єкти будівництва, реконструкції та капітальних ремонтів;
  • володіє програмою АВК;
  • готує технічні завдання на виготовлення проектно-кошторисної документації, закупівлю робіт з будівництва, реконструкції та капітальних ремонтів, та здійснення технічного нагляду;
  • перевіряє відповідність поданих учасниками закупівель пропозицій в частині відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі;
  • готує проекти рішень виконавчого комітету про затвердження робочих проектів по об'єктах будівництва, реконструкції та капітальних ремонтів;
  • бере участь в підготовці і оформленні договорів підрядів та невід'ємних частин договору, на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт, в межах своїх посадових обов´язків;
  •  перевіряє кошторисну документацію на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт  об'єктів у програмі АВК;
  • здійснює перевірку актів виконаних робіт на відповідність  обсягів і якості виконаних будівельно-монтажних робіт робочому проекту, проектно-кошторисній документації, будівельним нормам та фактичне виконання робіт на об'єктах;
  • забезпечує співпрацю з підрядними організаціями, разом з технічним наглядом контролює дотримання ними встановлених нормативів при підготовці кошторисів, погоджує їх,  перевіряє документи, шо підтверджують обсяги виконаних робіт;
  • бере участь поряд з іншими фахівцями в оцінці вартості не передбачених кошторисами будівельних, монтажних і ремонтних робіт, заміну обладнання або матеріалів та готує документацію необхідну для проведення коригування робочого проекту;
  • готує матеріали для розгляду спірних питань з підрядними організаціями;
  • виконує окремі службові доручення свого безпосереднього начальника;

веде справи по об'єктах будівництва, реконструкції та капітальних ремонтів і здійснює облік кошторисно-фінансових документів, аналізує і систематизує їх.

Право на участь у конкурсі мають громадяни України незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, терміну проживання на відповідній території.

         Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції” та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

         Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у відділ кадрів міської ради документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку державного службовця з додатками;

- дві фотокартки розміром 4×6;

- копії документів про освіту;

- копію документа, що посвідчує особу,

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік здійснюється згідно із Законом України “Про запобігання корупції” шляхом заповнення відповідних форм на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

До документів можна подати додаткову інформацію стосовно освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.

Подати заяву та інші документи, а також одержати необхідні бланки і перелік питань на іспит можна за адресою: м.Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1, каб. №27, тел.5-04-58.

         Документи приймаються до 18.06.2021р.

 

Питання на посаду провідного спеціаліста відділу перспективного розвитку

та капітального будівництва міської ради

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ  ПИТАННЯ

на перевiрку знання Конституцiї України, Законiв України"Про  мiсцеве  самоврядування  в Українi", "Про службу в органах мiсцевого самоврядування", "Про запобігання корупції"

та законодавства з урахуванням специфiки функцiональних повноважень вiддiлiв i управлiнь.

 

І.  НА ПЕРЕВIРКУ ЗНАННЯ КОНСТИТУЦIЇ УКРАЇНИ

1.  Форма правлiння в Українi (cтаття 5).

2.  Об'єкти права власності Українського народу ( cтаття 13).

3.  Найважливiшi функцiї держави ( стаття 17).

4.  Конституцiйне право на працю ( cтаття 43).

5.  Конституційне право на житло (стаття 47).

6.  Відповідальність за заподіяні збитки культурній спадщині, природі (стаття 66).

 

IІ.  НА ПЕРЕВIРКУ ЗНАННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО МIСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ"

7.   Право  громадян  на участь у мiсцевому самоврядуваннi (стаття 3).

8.   Основнi принципи мiсцевого самоврядування ( стаття 4).

9.   Система мiсцевого самоврядування (стаття 5).

10. Компетенція міських рад (стаття 26).

11. Основнi принципи мiсцевого самоврядування ( стаття 4).

12. Загальнi збори  громадян ( стаття 8).

13. Сесiя ради ( стаття 46).

14. Повноваження  виконавчого  комiтету  мiської  ради у галузі будівництва ( стаття 31).

15. Вiддiли, управлiння та iншi виконавчi органи мiської ради ( стаття 54).

 

IІІ.  НА ПЕРЕВIРКУ ЗНАННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО СЛУЖБУ

 В ОРГАНАХ МIСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ"

16. Поняття  служби  в  органах мiсцевого самоврядування, посадової  особи i посади за Законом України "Про службу в органах мiсцевого самоврядування  (статтi 1-3).

17. Право  на службу в органах мiсцевого самоврядування ( стаття 5).

18. Основнi  принципи служби в органах мiсцевого самоврядування ( ст. 4).

19. Основнi обов"язки посадових осiб мiсцевого самоврядування ( стаття 8).

20. Основнi  права посадових осiб мiсцевого самоврядування( стаття 9).

21. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування (стаття 10).

22. Присяга посадових осiб мiсцевого самоврядування (стаття 11).

23. Обмеження,  пов"язанi з прийняттям на службу в органи мiсцевого самоврядування та проходженням служби ( стаття 12).

24. Класифiкацiя  посад та ранги посадових осiб мiсцевого самоврядування ( статтi 14,15).

25. Кадровий  резерв служби в органах мiсцевого самоврядування ( ст. 16).

26. Атестацiя  посадових  осiб  мiсцевого  самоврядування (ст.17).

27. Граничний вiк перебування на службi в органах мiсцевого самоврядування ( стаття 18).

28. Пенсiйне  забезпечення посадових осiб мiсцевого самоврядування ( стаття 21).

29. Обчислення стажу служби в органах мiсцевого самоврядування ( ст. 22).

30. Вiдповiдальнiсть за порушення законодавства про службу в органах мiсцевого самоврядування

(ст. 23,24).

 

IV. НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ “ПРО ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ”.

31. Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт інтересів (стаття 1).

32. Суб’єкти, на яких поширюються дія Закону України “Про запобігання корупції” (стаття 3).

33. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків (статті 22, 23).

34. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб (статті 25, 27).

35. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).

36. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів (стаття 29).

37. Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав (стаття 36).

38. Вимоги до поведінки осіб (стаття 37).

39. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (стаття 45).

30. Встановлення своєчасності подання декларації та повна перевірка декларації (статті 49,50).

41. Моніторинг способу життя суб’єктів декларування (стаття 51).

42. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (стаття 54).

43. Антикорупційна експертиза (стаття 55).

44. Спеціальна перевірка (стаття 56).

45. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (стаття 65).

 

V. -НА ПЕРЕВIРКУ ЗНАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА З УРАХУВАННЯМ СПЕЦИФIКИ ФУНКЦIОНАЛЬНИХ ПОВНОВАЖЕНЬ ВIДДIЛIВ I УПРАВЛIНЬ.

46. Порядок розроблення проектної документації.

47. Склад і значення ескізного проекту.

48. Склад і значення  техніко-економічного обгрунтування інвестицій.

49. Склад і значення проекту будівництва.

50. Склад і значення робочого проекту будівництва об’єкту.

51. Склад і значення робочої документації будівництва.

52. Порядок погодження, експертизи та затвердження проектної документації.

53. Визначення термінів: "Замовник", "Проектна документація".

54. Визначення термінів: "Будівництво", "Реконструкція",

55. Визначення термінів: "Капітальний ремонт", "Поточний ремонт"

56. Визначення термінів: "Місцеві правила забудови",

57. Визначення терміну: "Тендер".

58. Склад комісії і порядок затвердження вибору майданчика (траси) для будівництва.

59. Перелік вихідних даних, що надаються замовником для проектування об’єктів.

60. Склад завдання на проектування об’єкта.

61. Склад основних даних і техніко-економічних показників, що включаються у розпорядчий документ  про затвердження об’єкта на будівництво житлових будинків.

62. Порядок надання дозволу на виконання будівельних робіт.

63. Документи, які подаються для одержання дозволу на виконання будівельних робіт.

64. Порядок розгляду документів для надання дозволу на виконання будівельних робіт.

65. Порядок утворення і склад робочих комісій з прийняття об’єкта в експлуатацію.

66. Порядок підписання акту Державної приймальної комісії з прийняття об’єктів в експлуатацію.

67. Правила визначення кошторисної вартості будівництва.

68. Правила складання інвесторської кошторисної документації.

69. Особливості узгодження договірних цін та розрахунків за обсяги виконаних робіт.

70. Перелік робіт і витрат, що належать до титульних  тимчасових будівель і споруд.

71. Визначення прямих витрат в кошторисній документації.

72. Визначення накладних витрат в кошторисній документації.

73. Перелік вихідних даних, які надаються Замовником  для проектування об’єктів.

74. Порядок  погодження, експертизи та затвердження проектної документації.         

75. Відповідальність забудовника та органу Держархбудконтролю.