search

Поєднуємо очікування туристів, інвесторів та мешканців у маркетинговій стратегії Коломиї

10.12.2018 о 14:23

Сьогодні з експертами ПРОМІС працюємо над цінностями нового бренду міста. Це третє засідання робочої групи з розроблення маркетингової стратегії Коломиї. На передній план виходять такі характеристики Коломиї, як європейське місто, місто майстрів, Коломия – чарівна скриня, Коломия єднає.

Вражаюче, за її словами, відкриття консультанта ПРОМІС Лариси Оленковської: «Це, мабуть, перше місто, працюючи з яким, я побачила стільки публікацій, в яких йдеться про діалог. Коломия насправді насичена духом єднання і прагненням до діалогу». Тому це й стало першою стратегічною ціллю у позиціонуванні міста.