Повідомлення ТзОВ "ПІДЗЕМБУДКОМУНІКАЦІЇ" про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІДЗЕМБУДКОМУНІКАЦІЇ» інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля переглянути
Додаток 2
до Порядку передачі документації
для надання висновку
з оцінки впливу на довкілля
та фінансування оцінки впливу на довкілля
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, не зазначається суб’єктом господарювання)
202011256984
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІДЗЕМБУДКОМУНІКАЦІЇ» Код СДРПОУ 34186543
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання
Адреса: 04073, м Київ, пр. Степана Бандери, будинок 13.
Контактний телефон: 38(068)7114030, контактна особа: Торін Юрій Володимирович, електронна пошта: torin@ce.net.ua.
(місце знаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи1.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність, а саме «Утилізація, видалення, оброблення, знешкодження, захоронення побутових відходів (Будівництво, експлуатація та обслуговування сміттєпереробного комплексу в м. Коломия)»
Метою проекту є створення сучасного комплексу сортування, переробки та утилізації твердих побутових відходів та деяких промислових відходів екологічно безпечним методом. Потужність сміттєпереробного комплексу по вул. Шарлая передбачена до 120 тис, тон ТПВ в рік.
Комплекс функціонуватиме на території міського полігону ТПВ міста і отримуватиме 100% всіх ТПВ які поступатимуть з міста Коломия та району в радіусі 40
Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.
- 60 км в тому числі від підприємств аграрної промисловості.
Технічна альтернатива 1.
Технічною альтернативою є використання при будівництві сміттєпереробного комплексу іншого технічного обладнання, а саме технічне оснащення буде замінене на інші марки та потужності, але без зміни технології.
Технічна альтернатива 2.
Технічною альтернативою є відмова від влаштування сміттєпереробного комплексу в м. Коломия, та використання функціонуючого на території міського полігону ТПВ для поводження з відходами.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Будівництво сміттєпереробного комплексу, планується на земельній ділянці загальною площею 11,5941 та, кадастровий номер 2610600000:30:001:0016 з цільовим призначенням 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості для виробничого використання-будівництва сміттєпереробного комплексу, що розташована за адресою: Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Шарлая.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Відсутня, оскільки планована діяльність здійснюватиметься на базі існуючого сміттєзвалища та обумовлена містобудівними умовами і обмеженнями забудови земельної ділянки.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Вплив на соціальне середовище буде мати позитивний аспект. Планована діяльність буде сприяти зменшенню кількості твердих побутових відходів, що позитивно впливає на стан навколишнього природнього середовища.
Будівництво сміттєпереробного комплексу є важливим елементом соціальної та інженерної інфраструктури, що спрямований на забезпечення благоустрою населеного пункту, умови функціонування суспільного виробництва і життєдіяльності населення територіальної громади та одночасно спрямоване на розвиток інфраструктури м. Коломия.
Планована діяльність сприяє поліпшенню загальної соціально-економічної ситуації в районі за рахунок сплати податків у місцеві бюджети, створення нових робочих місць.
5. Загальні технічні характеристики, утому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Планованою діяльністю передбачається будівництво наступних об’єктів: будинок адміністративно- побутового корпусу, вагова, контрольно - пропускний пункт, гараж з майстернями, склад будівельних матеріалів, спец одягу, господарського інвентарю, пожежні резервуари (водойми), артезіанська свердловина, резервуар питної води, очисні споруди, дороги та проїзди, сортувальна станція, контрольно дезінфікуюча зона.
На полігоні ТПВ плануються наступні види робіт: Приймання, сортування, переробка, утилізація, складування та захоронення ТПВ.
Технічне оснащення об’єкту: 2 бульдозера Т-170, КРАЗ самоскид. Екскаватор колісний. Екскаватор JCB JS22QL.
Потужність сміттєпереробного комплексу передбачена до 120 тис, тон ТПВ в рік.
Сировинні ресурси: Тверді побутові відходи.
Енергетичні ресурси: електроенергія для живлення власних потреб проектованих споруд
Водні ресурси: водопостачання артезіанське (буде визначено проектом
будівництва)
Дощові води відвести в понижені місця та проектну (існуючу) каналізацію (визначити проектом).
Побутові стоки від адміністративного корпусу збираються у вигрібній ямі і періодично вивозяться на очисні споруди спеціалізованим автотранспортом.
Кількість робітників на об’єкті буде складати 12 чоловік.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, технічних умов, містобудівних умов та обмежень:
- по забрудненню атмосферного повітря - забезпечення дотримання нормативів ГДВ на межі нормативної СЗЗ:
- по акустичному впливу - допустимі рівні шуму;
- обмеження впливу на водне середовище у відповідності до Водного кодексу України та інших чинних нормативно-правових актів;
- по поводженню з відходами - максимально можливе використання відходів повторно у виробництві; забезпечення передачу небезпечних відходів спеціалізованим підприємствам згідно укладених договорів, що мають відповідну ліцензію на виконання Закону України «Про відходи»: розміщення відходів у навколишньому середовищі екологічно безпечним способом.
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1
- територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою, яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею;
- забезпечення меж санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на цій межі;
- використання земельних площ в межах земельних ділянок, наданих у користування у відповідності з вимогами чинного законодавства.
щодо територіальної альтернативи 2
Територіальна альтернатива 2 не розглядалася.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1
Впровадження останніх передових вітчизняних і світових досягнень, ефективних рішень технологічного, санітарно-технічного і організаційного характеру. щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1
Дотримання проектних рішень в період будівництва і експлуатації, що забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Передбачити охоронні, захисні та компенсаційні заходи. щодо територіальної альтернативи 2
Територіальна альтернатива 2 не розглядалася.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1
В процесі будівництва/реконструкції та експлуатації об’єкту планованої діяльності
можливі наступні види впливу на:
- клімат і мікроклімат - впровадження планованої діяльності не призведе до значних виділень тепла, вологи, парникових газів і інших речовин, викиди яких можуть значно вплинути на клімат та мікроклімат;
- повітряне середовище - забруднення повітря викидами забруднюючих речовин, рівень якого не перевищуватиме ГДК на межі санітарно-захисної зони;
- водне середовище - за умови дотримання проектних рішень вплив на водне середовище буде знаходитись в межах вимог діючого законодавства;
- грунт та геологічне середовище - за умови дотримання проектних рішень вплив буде знаходитись в межах вимог діючого законодавства;
- рослинний та тваринний світ, заповідні об’єкти - планована діяльність розміщуватиметься у межах антропогснно-трансформованих територій, тому вплив на рослинний та тваринний світ буде мінімальний; об’єкти природно-заповідного фонду в зоні впливу об’єкту планованої діяльності відсутні;
- навколишнє соціальне середовище - позитивний вплив, обумовлений підвищенням благоустрою міста, надходженням коштів у місцевий та державний бюджет.
- навколишнє техногенне середовище - не впливає. щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1
В проекті прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2
Територіальна альтернатива 2 не розглядалася.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Згідно п. 2 п.п.8 ст. З ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 р. № 2059 - VIII планована діяльність належить до першої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля - «операції у сфері поводження з побутовими а іншими відходами (оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення) обсягом 100 тон на добу або більше».
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстави для оцінки транскордонного впливу на довкілля від провадження планованої діяльності будівництво, експлуатація та обслуговування сміттєпереробного комплексу в м. Коломия в Івано - Франківській області відсутні.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля відповідає ст.6 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII та Додатку 4 Постанови КМУ від 13.12.2017 р. № 1026.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на
довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля тa отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом ЗО днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
13.Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт, що видається,
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку виливу на довкілля”) що видається Державною архітектурно-будівельною інспекцією України.
інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»).
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, контактна особа: Тіщенкова Марина Олегівна - Директор департаменту екологічної оцінки та контролю (e-mail: OVD@mepr.gov.ua ), тел./факс. (044) 206-31-40 та 248-23 43.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}