search

ТОВ «Прикарпатенерготрейд» нагадує про необхідність вчасно оплачувати рахунки за електроенергію

13.01.2022 о 11:51

Постачальник електроенергії ТОВ «Прикарпатенерготрейд» додатково нагадує, що заборона на вимкнення побутових споживачів через заборгованість скасована (за винятком періоду «червоної» зони та 30 днів після цього). Клієнтам, які не владнали питання заборгованості своєчасно, надсилають повідомлення про припинення електропостачання.

Понад 3 тисячі споживачів вже отримали таке попередження. Тим, хто після цього не погасив борг, найближчим часом загрожує знеструмлення. А це наразі 912 споживачів із загальною заборгованістю на понад 3 млн гривень.

Вимкнення несе за собою не тільки часові, але й додаткові фінансові втрати. Тому краще вчасно оплачувати рахунки за електроенергію, не чекаючи повідомлення про знеструмлення. Якщо ж таке отримали, уникнути вимкнення ще цілком можливо. Для цього необхідно повністю оплатити суму боргу та повідомити про це постачальника, надіславши скан- чи фотокопію квитанції про оплату:

  • на вайбер або телеграм (в головному меню вайбер-чату натисніть «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». У телеграмі чат з оператором відкривається автоматично)
  • на електронну пошту центру обслуговування (ЦОК) або надати в ЦОК особисто. Контакти ЦОКів - за посиланням.

А от відновлення електропостачання – процес триваліший і складніший. Після вимкнення за заборгованість споживачу потрібно:

  1. Погасити свій борг
  2. Оплатити рахунок на повторне підключення. Щоб такий отримати, слід звернутись в центр обслуговування (особисто чи на електронну адресу) або зв’язатись з нашим фахівцем через вайбер/телеграм.
  3. Чекати на відновлення електропостачання протягом 3-5 робочих днів.

«Прикарпатенерготрейд» постійно спілкується з клієнтами, щоб владнати питання заборгованості без вимкнення. У випадку фінансових труднощів потрібно негайно звертатися до постачальника і ми завжди готові запропонувати компромісні варіанти тим, хто дійсно цього потребує.