search

ТОВ "Прикарпатенерготрейд" нагадує про особливості обслуговування клієнтів у «червоній» зоні епіднебезпеки

03.02.2022 о 16:48

ТОВ "Прикарпатенерготрейд" рекомендує клієнтам на час карантину користуватись каналами дистанційного обслуговування з питань електропостачання:

  • персональний кабінет: для населення https://my.pret.com.ua/, для бізнесу https://info.pret.com.ua/
  • чат-бот у вайбері або чат у телеграмі https://pret.com.ua/messenger-links
  • кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10
  • телефон та електронна скринька ЦОКу: https://pret.com.ua/service_centers
  • інформаційно-консультаційний центр: ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00

Нагадуємо, що з 24 січня на території Івано-Франківської області встановлено "червоний" рівень епідемічної небезпеки.

Відтак прийом клієнтів у центрах обслуговування відбувається лише за наявності у відвідувача одного з таких документів (відповідно до постанови Кабміну №1236):

  • сертифікату про повний курс вакцинації («зелений» сертифікат)
  • міжнародного свідоцтва про вакцинацію
  • негативного результату ПЛР чи експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу (дійсні 72 години)
  • сертифікату про одужання від COVID-19

Бережіть себе та будьте здорові.