Триває День енергії в Коломиї. Долучайтесь!
21.04.2017 о 15:04
Сьогодні цілий день у Коломиї проходить відзначення Дня енергії. Без звичних для святкувань концертів і без затяжних промов, зате пізнавально, спортивно і результативно.
Організаторами заходів стали НВК №9 «Школа-природничо-математичний ліцей» та відділ інвестиційної політики міської ради. Еко-квест, малюнки на асфальті, майстер-клас із виготовлення виробів із вторсировини, запуск сонячного концентратора і велогенератора та кіно просто неба у нічному парку, – усе це дозволить нашій молоді ближче познайомитися із поняттями енергозбереження та – хтозна – можливо, надихнути на майбутні винаходи у сфері альтернативних джерел енергії.
- Кожен клас школи-ліцею бере участь у міні-проектах, - розповідає директор НВК №9 “Школа-природничо-математичний ліцей” Ганна Пасічна. - Ми вчимо дітей економити як воду та електроенергію, утилізувати батарейки і сміття, яке розпадається по 100 і більше років, як використовувати вторсировину. Ці знання діти передають батькам і друзям. Так ми намагаємося змінити той усталений погляд на енергоресурси і пропонуємо сучасний: ощадливість, ефективність використання і турбота про довкілля.Олена Вітрак, експерт із захисту довкілля Асоціації «Енергоефективні міста України» розповідає, що сьогодні - основний інформаційний захід проекту “Школа енергії”.
- Це шкільні енергетичні дні, які організовує коломийська школа-ліцей разом з міською радою, - каже Олена Вітрак. - І ми дуже задоволені з того, як активно школа бере участь у реалізації проекту. Зокрема, на сьогодні діє активна фаза школи енергії: діти проводять щоденний енергомоніторинг, заносять дані в спеціалізований програмний продукт, за допомогою технічних експертів проводять технічний аналіз і розробляють рекомендації.
- Я вже другий рік працюю з ліцеєм в “Школі Енергії”, - каже експерт із захисту довкілля Асоціації «Енергоефективні міста України» Юрій Ягутко. - На першому навчання ми проводили енергоаудит, а сьогодні у ліцею вже працює енергоменеджмент. І з усіх шкіл, з якими я співпрацюю в рамках проекту, ліцей - найкращий.
Учням школи-ліцею енергозбереження не в новинку, бо ліцеїсти вже кілька років поспіль беруть участь у проекті «Школа Енергії», що реалізується Асоціацією «Енергоефективні міста України» за підтримки проекту «Створення енергетичних агентств в Україні», що впроваджується компанією «Німецьке товариство міжнародного співробітництва» (GIZ) за дорученням Федерального міністерства довкілля, охорони природи, будівництва та безпеки ядерних реакторів Німеччини.
Звучить складно, але ж насправді все почалося з розповіді вчителя про те, як можна зберегти енергію і довкілля, які є види енергії та як можна заощадити на оплаті послуг. Ці знання діти передавали батькам і друзям. Потім були проекти дітей, які курувала вчитель школи-ліцею Тетяна Гуцуляк. Це і сортування сміття, і вторинна переробка, і способи зменшення витрат на енергоносії. Діти виготовляли вироби з екологічних матеріалів, продавали їх на ярмарках, а за отримані кошти садили хвою та декоративні верби біля рідної школи.
Відтак наприкінці 2016 року Коломийський НВК «№ 9 «Школа-природничо-математичний ліцей», після успішного втілення проекту «Школа Енергії», увійшла у 15-тку найактивніших закладів, де розпочалась реалізація другого етапу проекту – «Школа Енергії 2.0»
Сьогоднішній день - це презентація впровадження завдань проекту в Коломиї. Сім заходів протягом дня можна спостерігати у трьох локаціях: на площі перед музеєм писанкового розпису, у подвір’ї школи-ліцею та у сесійній залі міської ради.
Організаторами заходів стали НВК №9 «Школа-природничо-математичний ліцей» та відділ інвестиційної політики міської ради. Еко-квест, малюнки на асфальті, майстер-клас із виготовлення виробів із вторсировини, запуск сонячного концентратора і велогенератора та кіно просто неба у нічному парку, – усе це дозволить нашій молоді ближче познайомитися із поняттями енергозбереження та – хтозна – можливо, надихнути на майбутні винаходи у сфері альтернативних джерел енергії.
- Кожен клас школи-ліцею бере участь у міні-проектах, - розповідає директор НВК №9 “Школа-природничо-математичний ліцей” Ганна Пасічна. - Ми вчимо дітей економити як воду та електроенергію, утилізувати батарейки і сміття, яке розпадається по 100 і більше років, як використовувати вторсировину. Ці знання діти передають батькам і друзям. Так ми намагаємося змінити той усталений погляд на енергоресурси і пропонуємо сучасний: ощадливість, ефективність використання і турбота про довкілля.Олена Вітрак, експерт із захисту довкілля Асоціації «Енергоефективні міста України» розповідає, що сьогодні - основний інформаційний захід проекту “Школа енергії”.
- Це шкільні енергетичні дні, які організовує коломийська школа-ліцей разом з міською радою, - каже Олена Вітрак. - І ми дуже задоволені з того, як активно школа бере участь у реалізації проекту. Зокрема, на сьогодні діє активна фаза школи енергії: діти проводять щоденний енергомоніторинг, заносять дані в спеціалізований програмний продукт, за допомогою технічних експертів проводять технічний аналіз і розробляють рекомендації.
- Я вже другий рік працюю з ліцеєм в “Школі Енергії”, - каже експерт із захисту довкілля Асоціації «Енергоефективні міста України» Юрій Ягутко. - На першому навчання ми проводили енергоаудит, а сьогодні у ліцею вже працює енергоменеджмент. І з усіх шкіл, з якими я співпрацюю в рамках проекту, ліцей - найкращий.
Учням школи-ліцею енергозбереження не в новинку, бо ліцеїсти вже кілька років поспіль беруть участь у проекті «Школа Енергії», що реалізується Асоціацією «Енергоефективні міста України» за підтримки проекту «Створення енергетичних агентств в Україні», що впроваджується компанією «Німецьке товариство міжнародного співробітництва» (GIZ) за дорученням Федерального міністерства довкілля, охорони природи, будівництва та безпеки ядерних реакторів Німеччини.
Звучить складно, але ж насправді все почалося з розповіді вчителя про те, як можна зберегти енергію і довкілля, які є види енергії та як можна заощадити на оплаті послуг. Ці знання діти передавали батькам і друзям. Потім були проекти дітей, які курувала вчитель школи-ліцею Тетяна Гуцуляк. Це і сортування сміття, і вторинна переробка, і способи зменшення витрат на енергоносії. Діти виготовляли вироби з екологічних матеріалів, продавали їх на ярмарках, а за отримані кошти садили хвою та декоративні верби біля рідної школи.
Відтак наприкінці 2016 року Коломийський НВК «№ 9 «Школа-природничо-математичний ліцей», після успішного втілення проекту «Школа Енергії», увійшла у 15-тку найактивніших закладів, де розпочалась реалізація другого етапу проекту – «Школа Енергії 2.0»
Сьогоднішній день - це презентація впровадження завдань проекту в Коломиї. Сім заходів протягом дня можна спостерігати у трьох локаціях: на площі перед музеєм писанкового розпису, у подвір’ї школи-ліцею та у сесійній залі міської ради.