У Коломиї репрезентували PR-план для громади
21.03.2019 о 17:59
Сьогодні в ратуші експерти проекту ПРОМІС Володимир Проскурін, Лариса Оленковська та Дмитро Коник репрезентували кінцевий продукт маркетингової стратегії міської ради. Після того, як її розглянуть і проголосують депутати на черговій сесії, Коломия включно із селами, які доєдналися, отримає своєрідний рекламний план просування громади.
Маркетингова стратегія міста Коломиї корисна з багатьох аспектів. Створить реальні можливості для залучення інвестицій, розвитку бізнесу, туристичної галузі, встановлення ефективних регіональних і міжнародних зв’язків, які працювали б на розвиток міста.
Над стратегією півроку спільно працювали активні коломияни, експерти проекту ПРОМІС та представники міської ради.
Читайте інші новини міської ради на будь-якому зручному для Вас каналі:
Маркетингова стратегія міста Коломиї корисна з багатьох аспектів. Створить реальні можливості для залучення інвестицій, розвитку бізнесу, туристичної галузі, встановлення ефективних регіональних і міжнародних зв’язків, які працювали б на розвиток міста.
Над стратегією півроку спільно працювали активні коломияни, експерти проекту ПРОМІС та представники міської ради.
Читайте інші новини міської ради на будь-якому зручному для Вас каналі:
- Facebook- https://www.facebook.com/kolomrada/
- Telegram- https://t.me/kolomyiagov
- Офіційний сайт - http://kolrada.gov.ua