ЦНАП - це обов'язково максимальна відкритість та ефективність
Для цього працівники центру постійно працюють над собою, аби якісно розповідати мешканцям громади про те, що відбувається в процесі створення та модернізації сервісу надання адміністративних послуг. Це обов'язкова частина нашої стратегії - бути єдиною командою з громадою. Саме над цим працівники ЦНАПу працювали сьогодні під час навчання.
Також присутнім розповіли про роботу з інформування та залучення населення до роботи ЦНАП, яка складається з:
- аналізу поточної ситуації і наявних ресурсів громади щодо інформування і залучення громадян;
- формування індивідуальних наборів інструментів по залученню та інформуванню населення, який буде ефективним для громади на базі ЦНАП із врахуванням її спроможності;
- розробки індивідуальних планів інформаційної компанії (комунікаційних планів).
Отримані знання допоможуть нашому Центру покращити якість роботи щодо інформування та співпраці з населенням й рухатися у крок із світом сучасних технологій.