search

ТОВ "Прикарпатенерготрейд" - обслуговування в умовах адаптивного карантину

28.10.2020 о 10:03

"Прикарпатенерготрейд" запустив чат-бот у Viber для побутових споживачів. Відтепер вирішити найактуальніші питання електропостачання можна онлайн 24/7. Зовсім не потрібно йти до офісу, щоб дізнатись про стан особового рахунку. Актуальна інформація буде завжди під рукою в одному застосунку.

Чат-бот ПрЕТ допоможе:

  • дізнатись історію нарахувань та платежів
  • подати показник лічильника
  • завантажити детальний рахунок
  • заплатити за електроенергію

Щоб підписатись на чат-бот перейдіть за посиланням або проскануйте QR-код на зображенні.

Для початку роботи потрібно ввести номер особового рахунку і прізвище власника. Або ж поділіться своїм номером телефону: якщо він є в абонентській базі, система запропонує закріплені за ним особові рахунки.

Також "Прикарпатенерготрейд" пропонує клієнтам інші канали зв’язку:

  • персональний кабінет
  • телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: pret.com.ua/service_centers
  • Viber чат-бот: www.bit.ly/pret_bot
  • Viber (050) 010 77 13 (тільки для текстових повідомлень, відповіді надаються в робочий час в порядку черги)
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
  • сторінка в мережі Facebook

Послуги, які надаються дистанційно:

  • видача та перевірка рахунків на оплату електричної енергії
  • надання даних про споживання електричної енергії
  • прийом показників
  • консультації та довідки з питань електропостачання

Бережіть себе та робіть вибір на користь дистанційного обслуговування!