ТОВ "Прикарпатенерготрейд" - обслуговування в умовах адаптивного карантину
"Прикарпатенерготрейд" запустив чат-бот у Viber для побутових споживачів. Відтепер вирішити найактуальніші питання електропостачання можна онлайн 24/7. Зовсім не потрібно йти до офісу, щоб дізнатись про стан особового рахунку. Актуальна інформація буде завжди під рукою в одному застосунку.
Чат-бот ПрЕТ допоможе:
- дізнатись історію нарахувань та платежів
- подати показник лічильника
- завантажити детальний рахунок
- заплатити за електроенергію
Щоб підписатись на чат-бот перейдіть за посиланням або проскануйте QR-код на зображенні.
Для початку роботи потрібно ввести номер особового рахунку і прізвище власника. Або ж поділіться своїм номером телефону: якщо він є в абонентській базі, система запропонує закріплені за ним особові рахунки.
Також "Прикарпатенерготрейд" пропонує клієнтам інші канали зв’язку:
- персональний кабінет
- телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: pret.com.ua/service_centers
- Viber чат-бот: www.bit.ly/pret_bot
- Viber (050) 010 77 13 (тільки для текстових повідомлень, відповіді надаються в робочий час в порядку черги)
- кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
- інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
- сторінка в мережі Facebook
Послуги, які надаються дистанційно:
- видача та перевірка рахунків на оплату електричної енергії
- надання даних про споживання електричної енергії
- прийом показників
- консультації та довідки з питань електропостачання
Бережіть себе та робіть вибір на користь дистанційного обслуговування!